Kategorie
Producent
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do
ARAL Traktoral 10W40 STOU 20L - zetor
Aral Traktoral 10W40 został opracowany by wzmocnić smarowanie silników w technologii Diesla. Aral Traktoral 10W40 jest olejem o szerokim zastosowaniu. Produkt może być wykorzystywany do układów przekładniowych w silnikach wolnossących oraz w silnikach z turbodoładowaniem. Aral Traktoral 10W40 znakomicie radzi sobie z smarowaniem silników nowej generacji wykorzystywanych w nowoczesnych ciągnikach, jak również innego rodzaju maszynach rolniczych.
Aral Traktoral 20l - specyfikacje:
ACEA E2
API CF-4/SF/GL-4
John Deere J27
Ford ESN-M2C-159B
ZF TE-ML 06C, 06D, 07B
Massey Ferguson M1144, M1139
Jeśli specyfikacja dopuszcza:
Ford M2C-134D
Case MS1207, 1209
MAT 3505
Dostępność: brak towaru
Axenol przekładniowo-hydrauliczny SAE10W 5L
Jednosezonowy olej przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do urządzeń pracujących w ciężkich warunkach pracy. Przeznaczony do skrzyń biegów, skrzyń typu Powershift oraz układów przeniesienia mocy maszyn budowlanych.
NORMY I SPECYFIKACJE: Komatsu Dresser HMS B21-0006, Komatsu Micro-Clutch, Komatsu KES 07.868.1, ZF TE-ML 01, 03C, 07F Caterpillar TO-4, Alison C-4
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
FUCHS Agrifarm MOT 10W40 20L
Olej FUCHS AGRIFARM MOT 10W40 został opracowany specjalnie do silników diesel'a poddawanych wysokim obciążeniom w maszynach rolniczych i budowlanych. Oparty jest nowoczesnym olejem silnikowym SHPD (Super High Performance Diesel).
Właściwości oleju silnikowego AGRIFARM MOT 10W40 pozwalają na jego szybką cyrkulację w magistrali olejowej. Utrzymują również wnętrze silnika w wysokiej czystości przeciwdziałając tworzeniu się osadów i szlamów.
Olej MOT 10W40 posiada wysoką stabilność termiczną oraz utrzymuje stałą lepkość przez cały okres jego eksploatacji. Doskonale zabezpiecza silnik przed zużyciem ściernym. Jego właściwości odpowiadają wymaganiom europejskich i amerykańskich producentów silników.
Klasa jakości ACEA
A3/B4/E3/E5/E7
Klasa jakości API
CI-4
SL
Klasa lepkości
SAE 10W-40
Normy i aprobaty
Global DHD-1
JASO DH-1
Allison C-4
CAT ECF-1
CAT TO-2
CUMMINS CES 20071, 20072, 20076, 20077, 20078
DAF
DEUTZ DQC III
CAT ECF-2
MACK EO-M PLUS
MAN M 3275
MTU DDC TYPE-2
RENAULT RLD
RENAULT RLD-2
Volvo VDS-3
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
FUCHS Agrifarm MOT 10W40 5L
Olej FUCHS AGRIFARM MOT 10W40 został opracowany specjalnie do silników diesel'a poddawanych wysokim obciążeniom w maszynach rolniczych i budowlanych. Oparty jest nowoczesnym olejem silnikowym SHPD (Super High Performance Diesel).
Właściwości oleju silnikowego AGRIFARM MOT 10W40 pozwalają na jego szybką cyrkulację w magistrali olejowej. Utrzymują również wnętrze silnika w wysokiej czystości przeciwdziałając tworzeniu się osadów i szlamów.
Olej MOT 10W40 posiada wysoką stabilność termiczną oraz utrzymuje stałą lepkość przez cały okres jego eksploatacji. Doskonale zabezpiecza silnik przed zużyciem ściernym. Jego właściwości odpowiadają wymaganiom europejskich i amerykańskich producentów silników.
Klasa jakości ACEA
A3/B4/E3/E5/E7
Klasa jakości API
CI-4
SL
Klasa lepkości
SAE 10W-40
Normy i aprobaty
Global DHD-1
JASO DH-1
Allison C-4
CAT ECF-1
CAT TO-2
CUMMINS CES 20071, 20072, 20076, 20077, 20078
DAF
DEUTZ DQC III
CAT ECF-2
MACK EO-M PLUS
MAN M 3275
MTU DDC TYPE-2
RENAULT RLD
RENAULT RLD-2
Volvo VDS-3
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
FUCHS Agrifarm MOT 15W40 20L
Całoroczny olej silnikowy kategorii SHPD z wydłużonymi okresami pomiędzy wymianami do silników Diesla z i bez turbo doładowania w ciągnikach i maszynach rolniczych, które stawiają wysokie wymagania ze względu na czystość silnika i okresy obsługi.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 2007-1/2/-6/-7/-8
- Allison C-4
- Renault RLD/RLD-2
- Man M 3275
- Cat TO-2
- Mac EO-2M PLUS
- Mtu DDC Typ-2
- Daf
- Iveco 18-1804
- Classe T2 E7
- NH 300 H
- Case MS 1121
- Stayr A-201.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
FUCHS Agrifarm MOT 15W40 5L
Całoroczny olej silnikowy kategorii SHPD z wydłużonymi okresami pomiędzy wymianami do silników Diesla z i bez turbo doładowania w ciągnikach i maszynach rolniczych, które stawiają wysokie wymagania ze względu na czystość silnika i okresy obsługi.
Rekomendowany przez:
- Volvo VDS-3
- Cummins 2007-1/2/-6/-7/-8
- Allison C-4
- Renault RLD/RLD-2
- Man M 3275
- Cat TO-2
- Mac EO-2M PLUS
- Mtu DDC Typ-2
- Daf
- Iveco 18-1804
- Classe T2 E7
- NH 300 H
- Case MS 1121
- Stayr A-201.
Dostępność: brak towaru
FUCHS Agrifarm MOT 15W50 20L
FUCHS AGRIFARM MOT SAE 15W-50 Wielosezonowy olej silnikowy do silników wysokoprężnych maszyn rolniczych. Uniwersalny olej silnikowy dla flot mieszanych. Specyfikacje API CF-4/SG
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
FUCHS Agrifarm MOT X-LA 10W40 20L
FUCHS AGRIFARM MOT MOT X-LA 10W40 to najwyższej jakości olej silnikowy do maszyn rolniczych, dedykowany do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin oraz do pojazdów starszych.
Olej silnikowy FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W40 jest olejem typu Low-SAPS. Zawiera niski poziom popiołów, co zapewnia zwiekszoną ochronę filtrów cząstek stałych i katalizatorów. Zastosowane w formulacji oleju nowoczesne technologie, gwarantują wysoką zdolność neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN), co ma duże znaczenie, gdy zostosowane zostanie paliwo gorszej jakosci. Właściwosci oleju zapobiegają powstawaniu osadów w turbinie i wnętrzu silnika, co prowadzi do czystości układu korbowego i tłoków.
Olej AGRIFARM MOT X-LA 10W40 spełnia wymogi ACEA E9 oraz API CJ-4. Posiada dopuszczenie DEUTZ DQC IV-10 LA do najnowszych silników TTCD, które montowane są w ciągnikach Fendt i wymagają wysokiej czystosci. Dzięki specyficznej formulacji może być stosowany w silnikach z systemami oczyszczania spalin (EPA Tier 4 / UE Etap IV), a także w starszych pojazdach bez tych systemów.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
FUCHS Agrifarm MOT X-LA 10W40 5L
FUCHS AGRIFARM MOT MOT X-LA 10W40 to najwyższej jakości olej silnikowy do maszyn rolniczych, dedykowany do silników z nowoczesnymi systemami oczyszczania spalin oraz do pojazdów starszych.
Olej silnikowy FUCHS AGRIFARM MOT X-LA 10W40 jest olejem typu Low-SAPS. Zawiera niski poziom popiołów, co zapewnia zwiekszoną ochronę filtrów cząstek stałych i katalizatorów. Zastosowane w formulacji oleju nowoczesne technologie, gwarantują wysoką zdolność neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN), co ma duże znaczenie, gdy zostosowane zostanie paliwo gorszej jakosci. Właściwosci oleju zapobiegają powstawaniu osadów w turbinie i wnętrzu silnika, co prowadzi do czystości układu korbowego i tłoków.
Olej AGRIFARM MOT X-LA 10W40 spełnia wymogi ACEA E9 oraz API CJ-4. Posiada dopuszczenie DEUTZ DQC IV-10 LA do najnowszych silników TTCD, które montowane są w ciągnikach Fendt i wymagają wysokiej czystosci. Dzięki specyficznej formulacji może być stosowany w silnikach z systemami oczyszczania spalin (EPA Tier 4 / UE Etap IV), a także w starszych pojazdach bez tych systemów.
Specyfikacje, dopuszczenia, rekomendacje:
- ACEA E9/E7/E6/E4
- CAT ECF-3
- Deutz DQC IV-10 LA (incl. TTCD)
- MB-Approval 228.51
- CNH MAT 3521
- Cummins CES 20081
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Fuchs Agrifarm STOU 10W30 20L olej wielofuncyjny
FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 to wielofunkcyjny olej lekkiego biegu (STOU/MFO) do zastosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach i sprzęgłach mokrych, układach hydraulicznych i sprzęgłach hydraulicznych ciągników i pozostałych maszynach rolniczych
. Pozwala na pracę bez zakłóceń jednostek silnikowych z katalizatorami spalin. Jako olej przekładniowy AGRIFARM STOU 10W30 może być stosowany w skrzyniach biegów i zwolnicach także z zastosowaniem sprzęgieł i mokrych hamulców. W układach hydraulicznych ma zastosowanie zarówno w układach siłowych jak i sterujących.
Właściwości
Mineralny olej FUCHS AGRIFARM STOU 10W30 pozwala na stosowanie w ciągu całego roku, praktycznie we wszystkich warunkach pracy. Ten silnikowy olej ten pozwala na pewny rozruch w ekstremalnych warunkach atmosferycznych, powodując szybki obieg w magistrali olejowej. Pozwala to stanowczo zmniejszyć zużycie elementów silnika i pozostałych mechanizmów, z którymi współpracuje. Zapewnia optymalne smarowanie niezależnie od temperatury i obciążenia. Pozwala na ochronę antykorozyjną podczas dłuższych postojów urządzeń. Uniemożliwia powstawanie szkodliwych osadów niezależnie od warunków pracy. Najważniejszą jego cechą jest utrzymywanie wysokich parametrów w czasie całego okresu eksploatacji.
Specyfikacje
API: CD; CE; GL-3/GL-4
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Fuchs Agrifarm STOU MC 10W30 20L
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W30 to to wielofunkcyjny olej na bazie MC przeznaczony do zastosowania w silnikach, przekłądniach manualnych, układach mokrych hamulców, systemach hydraulicznych i przekładniach hydrokinetycznych używanych w maszynach rolniczych i budowlanych.
Olej AGRIFARM STOU MC 10W30 gwarantuje łatwy rozruch w niskich temperaturach oraz szybką cyrkulację oleju w w magistrali olejowej. Pozwala to na zmniejszenie zużycia elementów silnika i przekładni. Jest olejem wielosezonowym odpornym na najsurowsze warunki klimatyczne. Jego właściwości utrzymują silnik w wysokiej czystości chroniąc go przed powstawaniem szlamów i osadów, a także korozji nawet w warunkach maksymalnych obciążeń. Umożliwia to zwiększenie wydajności i niezawodności pracy. Pozwala to również na redukcję zużycia paliwa.
Przeznaczenie: Olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny
Lepkość SAE:10W30
Norma ACEA: E2
Norma API: CD CE GL-4 SF SG
Specyfikacje: SAE J306
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Fuchs Agrifarm STOU MC 10W40 20L
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 to bardzo wysokiej jakości, wielofunkcyjny olej typu STOU/MFO na bazie technologii MC i specjalnych dodatków. Do stosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach mokrych, układach hydraulicznych w ciągnikach, kombajnach zbożowych, jak również w mechanizmach różnicowych z blokadą przekładni w maszynach rolniczych.
Norma - ACEA:
- E3
Norma API:
- CG-4
- GL-4
- GL-5
Specyfikacje:
- SAE J300
- SAE J306
Dopuszczenia i rekomendacje:
- AFNOR NFE 48603 HV
- ALLISON C-4
- CASE MS 1207
- CASE MS 1209
- CASE MS 1210
- CASE MS 1230
- CNH MAT 3505
- CNH MAT 3509
- CNH MAT 3525
- CNH MAT 3526
- DEUTZ DQC I
- DIN 51524-3: HVLP (-D)
- FENDT KDM 41.2011
- FNHA-2-C-200.00
- FNHA-2-C-201.00
- FORD M2C134-D
- FORD M2C159-B
- FORD M2C159-C
- FORD M2C48C3
- FORD M2C86-B
- JOHN DEERE JDM J20C
- MAN 271
- MASSEY FERGUSON CMS M 1135
- MASSEY FERGUSON CMS M 1139
- MASSEY FERGUSON CMS M 1143
- MASSEY FERGUSON CMS M 1144
- MASSEY FERGUSON CMS M 1145
- NEW HOLLAND 82009201
- NEW HOLLAND 82009202
- NEW HOLLAND 82009203
- NH 030C
- NH 330G
- NH 410B
- NH 420A
- NH 526C
- ZF TE-ML 06A
- ZF TE-ML 06B
- ZF TE-ML 06C
- ZF TE-ML 06F
- ZF TE-ML 06L
- ZF TE-ML 07B
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Fuchs Agrifarm STOU MC 10W40 5L
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 to bardzo wysokiej jakości, wielofunkcyjny olej typu STOU/MFO na bazie technologii MC i specjalnych dodatków. Do stosowania w silnikach, skrzyniach biegów, hamulcach mokrych, układach hydraulicznych w ciągnikach, kombajnach zbożowych, jak również w mechanizmach różnicowych z blokadą przekładni w maszynach rolniczych.
Norma - ACEA:
- E3
Norma API:
- CG-4
- GL-4
- GL-5
Specyfikacje:
- SAE J300
- SAE J306
Dopuszczenia i rekomendacje:
- AFNOR NFE 48603 HV
- ALLISON C-4
- CASE MS 1207
- CASE MS 1209
- CASE MS 1210
- CASE MS 1230
- CNH MAT 3505
- CNH MAT 3509
- CNH MAT 3525
- CNH MAT 3526
- DEUTZ DQC I
- DIN 51524-3: HVLP (-D)
- FENDT KDM 41.2011
- FNHA-2-C-200.00
- FNHA-2-C-201.00
- FORD M2C134-D
- FORD M2C159-B
- FORD M2C159-C
- FORD M2C48C3
- FORD M2C86-B
- JOHN DEERE JDM J20C
- MAN 271
- MASSEY FERGUSON CMS M 1135
- MASSEY FERGUSON CMS M 1139
- MASSEY FERGUSON CMS M 1143
- MASSEY FERGUSON CMS M 1144
- MASSEY FERGUSON CMS M 1145
- NEW HOLLAND 82009201
- NEW HOLLAND 82009202
- NEW HOLLAND 82009203
- NH 030C
- NH 330G
- NH 410B
- NH 420A
- NH 526C
- ZF TE-ML 06A
- ZF TE-ML 06B
- ZF TE-ML 06C
- ZF TE-ML 06F
- ZF TE-ML 06L
- ZF TE-ML 07B
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Fuchs Agrifarm UTTO MP / CL 20L
AGRIFARM UTTO MP jest najwyższej jakości olejem typu UTTO/MFO, przeznaczonym do zastosowania w układach przekładniowych oraz hydraulicznych ze zintegrowanymi tzw. mokrymi hamulcami, sprzęgłami oraz w mechanizmach różnicowych, maszyn rolniczych oraz budowlanych. Dzięki starannie dobranej bazie olejowej wraz z pakietem dodatków, zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, dobre parametry lepkościowe oraz temperaturowe oraz doskonałe parametry tarci.
AGRIFARM UTTO MP zawiera specjalne dodatki zapewniające bardzo dobrą pracę tzw. mokrych hamulców oraz ograniczenie charakterystycznego hałasu, w całym okresie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju. AGRIFARM UTTO MP może być stosowany w maszynach, w których producent przewidział zastosowanie w przekładni lub układzie przekładniowo-hydraulicznym olejów silnikowych typu HD o lepkości SAE 10W-30 lub olejów przekładniowych o klasie jakości API GL-4 oraz klasie lepkości SAE 75W-80. Aby zagwarantować utrzymanie parametrów pracy na najwyższym poziomie, zaleca się, aby wszystkie maszyny dołączone do układu przekładniowo-hydraulicznego ciągnika rolniczego, pracowały na AGRIFARM UTTO MP. Produkt jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi, markowymi olejami wielofunkcyjnymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe oleju. Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na AGRIFARM UTTO MP. W Karcie Charakterystyki znajdują się informacje dotyczące bezpiecznego stosowania produktu i jego składowania.
API GL-4
Dopuszczenia:
- ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F (ZF002183)
Rekomendacje FUCHS:
- AGCO Powerfluid 821 XL
- AGCO Q-186 (Whitefarm)
- ALLISON C-4
- CASE MS 1230, 1210, 1209, 1207, 1206
- CLAAS / LANDINI / SAME-Transmission
- CNH MAT 3505, 3506, 3509, 3525, 3526, 3540
- FNHA-2-C-200.00 / -201.00
- FORD M2C48-C3, ESN M2C86-B/C, M2C134-D
- JOHN DEERE JDM J20C
- KUBOTA UDT FLUID
- MASSEY FERGUSSON CMS M 1145, 1143, 1141, 1135
- NH 410B
- SAE J300: 10W-30
- SAE J306: 75W-80
- SDFG OT 1891 A
- VALTRA G2-08, G2-B10
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Fuchs Agrifarm UTTO MP 5L
AGRIFARM UTTO MP jest najwyższej jakości olejem typu UTTO/MFO, przeznaczonym do zastosowania w układach przekładniowych oraz hydraulicznych ze zintegrowanymi tzw. mokrymi hamulcami, sprzęgłami oraz w mechanizmach różnicowych, maszyn rolniczych oraz budowlanych. Dzięki starannie dobranej bazie olejowej wraz z pakietem dodatków, zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, dobre parametry lepkościowe oraz temperaturowe oraz doskonałe parametry tarci.
AGRIFARM UTTO MP zawiera specjalne dodatki zapewniające bardzo dobrą pracę tzw. mokrych hamulców oraz ograniczenie charakterystycznego hałasu, w całym okresie eksploatacji pomiędzy wymianami oleju. AGRIFARM UTTO MP może być stosowany w maszynach, w których producent przewidział zastosowanie w przekładni lub układzie przekładniowo-hydraulicznym olejów silnikowych typu HD o lepkości SAE 10W-30 lub olejów przekładniowych o klasie jakości API GL-4 oraz klasie lepkości SAE 75W-80. Aby zagwarantować utrzymanie parametrów pracy na najwyższym poziomie, zaleca się, aby wszystkie maszyny dołączone do układu przekładniowo-hydraulicznego ciągnika rolniczego, pracowały na AGRIFARM UTTO MP. Produkt jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi, markowymi olejami wielofunkcyjnymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych, ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe oleju. Zalecamy pełną wymianę oleju przy przejściu na AGRIFARM UTTO MP. W Karcie Charakterystyki znajdują się informacje dotyczące bezpiecznego stosowania produktu i jego składowania.
API GL-4
Dopuszczenia:
- ZF TE-ML 03E, 05F, 06K, 17E, 21F (ZF002183)
Rekomendacje FUCHS:
- AGCO Powerfluid 821 XL
- AGCO Q-186 (Whitefarm)
- ALLISON C-4
- CASE MS 1230, 1210, 1209, 1207, 1206
- CLAAS / LANDINI / SAME-Transmission
- CNH MAT 3505, 3506, 3509, 3525, 3526, 3540
- FNHA-2-C-200.00 / -201.00
- FORD M2C48-C3, ESN M2C86-B/C, M2C134-D
- JOHN DEERE JDM J20C
- KUBOTA UDT FLUID
- MASSEY FERGUSSON CMS M 1145, 1143, 1141, 1135
- NH 410B
- SAE J300: 10W-30
- SAE J306: 75W-80
- SDFG OT 1891 A
- VALTRA G2-08, G2-B10
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Gulf STOU Super Universal Tractor 10W30 20L
Seria Gulf Super Tractor Oil Universal to wielofunkcyjne oleje ciągnikowe przeznaczone do stosowania w szerokiej gamie nowoczesnych maszyn rolniczych. Oleje te są mieszane ze specjalnie dobranych olejów bazowych i zaawansowanego pakietu dodatków, aby zapewnić niezawodną wydajność w szerokim zakresie zastosowań w rolnictwie. Te wysokowydajne oleje STOU nadają się do stosowania w silnikach Diesla / benzynowych, konwencjonalnych napędach zębatych, przekładniach PowerShift, przekładniach hydrostatycznych, hydraulice, przekładniach głównych, układach wspomagania kierownicy i hamulcach zanurzonych w oleju, pracujących w rolnictwie. Oleje te są dostępne w lepkościach SAE 10W-30, 10W-40, 15W-30, 15W-40, aby umożliwić użytkownikom wybór odpowiedniego stopnia lepkości zalecanego przez producentów sprzętu rolniczego w celu uzyskania optymalnej wydajności.
API CF-4, CE, CF, SF, API GL-4,
Massey Ferguson MF 1144,
Massey Ferguson MF 1139,
John Deere J 27C,
Ford M2C 159B,
Allison C-4,
ZF TE ML 06B, 07B
Massey Ferguson MF 1145
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Gulf STOU Super Universal Tractor 10W40 20L
Seria Gulf Super Tractor Oil Universal to wielofunkcyjne oleje ciągnikowe przeznaczone do stosowania w szerokiej gamie nowoczesnych maszyn rolniczych. Oleje te są mieszane ze specjalnie dobranych olejów bazowych i zaawansowanego pakietu dodatków, aby zapewnić niezawodną wydajność w szerokim zakresie zastosowań w rolnictwie. Te wysokowydajne oleje STOU nadają się do stosowania w silnikach Diesla / benzynowych, konwencjonalnych napędach zębatych, przekładniach PowerShift, przekładniach hydrostatycznych, hydraulice, przekładniach głównych, układach wspomagania kierownicy i hamulcach zanurzonych w oleju, pracujących w rolnictwie. Oleje te są dostępne w lepkościach SAE 10W-30, 10W-40, 15W-30, 15W-40, aby umożliwić użytkownikom wybór odpowiedniego stopnia lepkości zalecanego przez producentów sprzętu rolniczego w celu uzyskania optymalnej wydajności.
API CF-4, CE, CF, SF, API GL-4,
Massey Ferguson MF 1145,
Massey Ferguson MF 1144,
Allison C-4,
ZF TE ML 06B, 07B
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
John Deere Hy Gard 20L
Olej Hy Gard to doskonały produkt do układów hydraulicznych I przekładni. Jest to olej najwyższej jakości, który zapewnia płynność pracy bez względu na panujące warunki zewnętrzne. Wyjątkowy skład Premium gwarantuje doskonałe smarowanie oraz ochronę przed korozją.
Olej Hy-Gard można stosować między innymi:
- w przekładniach i mechanizmach różnicowych z zanurzonymi w oleju „mokrymi” hamulcami
- przekładniach z hamulcami hydraulicznymi
- przekładniach z układami hydraulicznymi
- przekładniach hydraulicznych
Zalety korzystania z oleju Hy-Gard:
- ochrona przed powstawaniem osadów
- zapewnia dłuższy okres eksploatacji
- zapobiega powstawaniu wilgoci, utlenianiu i gromadzeniu się osadów pod wpływem temperatury
- wydłuża okres eksploatacji sprzęgła
- zalecany jest do stosowania w maszynach ze wspólnym lub rozdzielnym układem hydraulicznym i przekładniowym, w tym w maszynach wyposażonych w mokre hamulce i sprzęgła
Specyfikacja:
- Waga: około 21kg
- pojemność: 20l
- JDM J20C (standard) / JDM J20D (o obniżonej lepkości) – minimalne specyfikacje
- RES 10060 – normy fabryczne John Deere i standardy rynku wtórnego
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
John Deere Hy Gard 5L
Olej Hy Gard to doskonały produkt do układów hydraulicznych I przekładni. Jest to olej najwyższej jakości, który zapewnia płynność pracy bez względu na panujące warunki zewnętrzne. Wyjątkowy skład Premium gwarantuje doskonałe smarowanie oraz ochronę przed korozją.
Olej Hy-Gard można stosować między innymi:
- w przekładniach i mechanizmach różnicowych z zanurzonymi w oleju „mokrymi” hamulcami
- przekładniach z hamulcami hydraulicznymi
- przekładniach z układami hydraulicznymi
- przekładniach hydraulicznych
Zalety korzystania z oleju Hy-Gard:
- ochrona przed powstawaniem osadów
- zapewnia dłuższy okres eksploatacji
- zapobiega powstawaniu wilgoci, utlenianiu i gromadzeniu się osadów pod wpływem temperatury
- wydłuża okres eksploatacji sprzęgła
- zalecany jest do stosowania w maszynach ze wspólnym lub rozdzielnym układem hydraulicznym i przekładniowym, w tym w maszynach wyposażonych w mokre hamulce i sprzęgła
Specyfikacja:
- Waga: około 21kg
- pojemność: 20l
- JDM J20C (standard) / JDM J20D (o obniżonej lepkości) – minimalne specyfikacje
- RES 10060 – normy fabryczne John Deere i standardy rynku wtórnego
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
John Deere Plus II 15W40 20L
Oryginalny olej John Deere Plus-50 II cechuje się najwyższej klasy użytymi do produkcji komponentami, które chronią Twój silnik.
Olej John Deere jest zalecany do wszystkich silników wysokoprężnych z lub bez turbodoładowania, w tym również silników wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF), selektywną redukcję katalityczną (SCR) oraz katalizatorem i systemem recyrkulacji spalin (EGR).
Doskonała proporcja użytych składników do produkcji oleju pozwoliła zwiększyć interwał wymiany aż do 750 mth. Oryginalny produkt John Deere ponadto ogranicza zużycie elementów silnika, zapobiega korozji, oraz powstawania sadzy i osadów wewnątrz silnika.
John Deere Plus 50 II posiada bardzo wysoką stabilność termiczną, niweluje stratę gęstości nawet w wysokich temperaturach pracy silnika.
Jako jeden z nielicznych oryginalny olej John Deere spełnia najnowszą normę API CK-4.
Użytkowanie maszyny na oleju wysokiej klasy ma decydujący wpływ na długą i prawidłową eksploatację silnika, zalewając olej John Deere, zobaczą Państwo ogromną różnicę w stabilności pracy silnika, zmniejszone spalanie oleju napędowego, oraz cichszą i wydajniejszą pracę jednostki.
Specyfikacja:
- ACEA: E9/E7
- SAE: 15W40 SAE 0W40
- API: CK-4, CI-4/ SM, SL, SJ
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Lotos SUPEROL CC 30 5l
Sezonowy, letni olej silnikowy zapewniający dobre smarowanie czterosuwowych silników wysokoprężnych stosowanych w silnikach maszyn, gdzie wymagany jest odpowiednio wysoki potencjał własności myjących i zobojętniających oraz dopuszcza się stosowanie olejów o tej klasie jakościowej i odpowiedniej lepkości
Aprobaty/Poziomy sprawności
SAE 30
API CC
Dostępność: brak towaru
ORLEN AGRO STOU 10W30 olej wielofunkcyjny 20L
Uniwersalny, wielofunkcyjny olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do sprzętu rolniczego.
Zastosowanie
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift. Zalecany do zespołów z wymaganiami Limited Slip.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
John Deere JDM J 27,
Massey Ferguson M1139,
Massey Ferguson M1144,
Massey Ferguson M1145,
Ford M2C 159B,
Allison C-4,
Caterpillar TO-2,
ZF TE-ML 06B,
ZF TE-ML 06C,
ZF TE-ML 07B,
Uniwersalny, wielofunkcyjny olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do sprzętu rolniczego.
Zastosowanie
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift. Zalecany do zespołów z wymaganiami Limited Slip.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
John Deere JDM J 27,
Massey Ferguson M1139,
Massey Ferguson M1144,
Massey Ferguson M1145,
Ford M2C 159B,
Allison C-4,
Caterpillar TO-2,
ZF TE-ML 06B,
ZF TE-ML 06C,
ZF TE-ML 07B,
Mercedes-Benz 227.1, 228.1,228.3,
MAN 271,
MIL-L-2104D,
Perkins.
Mercedes-Benz 227.1, 228.1,228.3,
MAN 271,
MIL-L-2104D,
Perkins.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN AGRO STOU 10W30 olej wielofunkcyjny 5L
U
niwersalny, wielofunkcyjny olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do sprzętu rolniczego.
Zastosowanie
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift. Zalecany do zespołów z wymaganiami Limited Slip.
Normy, aprobaty, specyfikacje
API: CF-4/GL-4 ACEA: E2 ISO: HV DIN: HVLP |
|
Lepkość: | SAE: 10W-30 |
Spełnia wymagania:
John Deere JDM J 27,
Massey Ferguson M1139,
Massey Ferguson M1144,
Massey Ferguson M1145,
Ford M2C 159B,
Allison C-4,
Caterpillar TO-2,
ZF TE-ML 06B,
ZF TE-ML 06C,
ZF TE-ML 07B,
Mercedes-Benz 227.1, 228.1,228.3,
MAN 271,
MIL-L-2104D,
Perkins.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN AGRO STOU 10W40 olej wielofunkcyjny 20L
Uniwersalny, wielofunkcyjny olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do sprzętu rolniczego.
Zastosowanie
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift. Zalecany do zespołów z wymaganiami Limited Slip.
Normy, aprobaty, specyfikacje
API: CF-4/GL-4
ACEA: E2
ISO: HV
DIN: HVLP
Lepkość:
SAE: 10W-40
ZETOR Proxima, Proxima Plus, Proxima Power, Forterra
Spełnia wymagania:
John Deere JDM J 27,
Massey Ferguson M1139,
Massey Ferguson M1144,
Massey Ferguson M1145,
Ford M2C 159B,
Allison C-4,
Caterpillar TO-2,
ZF TE-ML 06B,
ZF TE-ML 06C,
ZF TE-ML 07B,
Mercedes-Benz 227.1, 228.1,228.3,
MAN 271,
MIL-L-2104D,
Perkins.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN AGRO STOU 10W40 olej wielofunkcyjny 5L
Uniwersalny, wielofunkcyjny olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny do sprzętu rolniczego.
Zastosowanie
ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40 przeznaczony jest do stosowania głównie w sprzęcie rolniczym do smarowania silników, różnego typu przekładni, sprzęgieł, w mokrych hamulcach a także w systemach hydraulicznych. Może być stosowany w skrzyniach biegów Powershift. Zalecany do zespołów z wymaganiami Limited Slip.
Normy, aprobaty, specyfikacje
API: CF-4/GL-4
ACEA: E2
ISO: HV
DIN: HVLP
Lepkość:
SAE: 10W-40
ZETOR Proxima, Proxima Plus, Proxima Power, Forterra
Spełnia wymagania:
John Deere JDM J 27,
Massey Ferguson M1139,
Massey Ferguson M1144,
Massey Ferguson M1145,
Ford M2C 159B,
Allison C-4,
Caterpillar TO-2,
ZF TE-ML 06B,
ZF TE-ML 06C,
ZF TE-ML 07B,
Mercedes-Benz 227.1, 228.1,228.3,
MAN 271,
MIL-L-2104D,
Perkins.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN AGRO UTTO 10W30 olej wielofunkcyjny 5L
ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 Wysokiej jakości wielofunkcyjny olej hydrauliczno-przekładniowy. Nowoczesna unikatowa kompozycja specjalnie dobranych baz mineralnych oraz dodatków uszlachetniających umożliwia spełnienie współczesnych wymagań konstrukcyjnych producentów sprzętu rolniczego.
Olej zapewnia doskonalą ochronę przeciwzużyciową, przeciwkorozjną oraz kompatybilność z różnorodnymi materiałami uszczelnień.
Jakość:API: GL-4
Lepkość:SAE: 10W-30
Zastosowania
ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 przeznaczony jest do smarowania różnego typu przekładni stosowanych w sprzęcie rolniczym (skrzynie biegów, przekładnie główne, kierownicze, mechanizmy różnicowe) oraz wysokoobciążonych układów hydraulicznych, przy zachowaniu zaleceń producentów pojazdów rolniczych. Może być stosowany w traktorach w których przekładnia manualna, mosty, osprzęt hydrauliczny oraz "mokre hamulce" smarowane są za pomocą jednego układu olejowego.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
Zalecany do stosowania w maszynach rolniczych URSUS
Ford M2C 134D
Case New Holland MAT 3525, MAT 3526
John Deere JDM J20C
Massey Ferguson CMS M1143, 1135, 1145
Volvo WB101
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN Boxol 26 5L
Olej Boxol® 26 otrzymywany jest na bazie oleju mineralnego oraz pakietu dodatków, w skład którego wchodzą dodatki podwyższające własności lepkościowo-temperaturowe, smarne, przeciwpienne, przeciwkorozyjne i przeciwutleniające.
Indeks cyfrowy przy nazwie oleju oznacza wartość lepkości kinematycznej w temperaturze 50oC.
Zastosowanie
Olej Boxol® 26 stosuje się do:
• układów hydraulicznych pracujących w ciężkich warunkach,
• mechanizmów wspomagających układ kierowniczy w pojazdach samochodowych,
• hydromechanicznych skrzyń biegów,
• mechanicznych skrzyń biegów,
• niektórych układów hydrokinetycznych.
ISO 11158 – HV
DIN 51524 – HVLP |
|
Lepkość: | ISO VG : 46 |
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN LUX 10 SAE 30 1L
Mineralny olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających (może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia).
- Jakość: Lepkość:
- API : SA: SAE: 30
Zastosowanie
Olej silnikowy ORLEN OIL Lux 10 stosuje się w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
Normy, aprobaty, specyfikacje
PN-73/C-96085
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN LUX 10 SAE 30 5L
Mineralny olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających (może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia).
- Jakość: Lepkość:
- API : SA: SAE: 30
Zastosowanie
Olej silnikowy ORLEN OIL Lux 10 stosuje się w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
Normy, aprobaty, specyfikacje
PN-73/C-96085
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN PLATINUM AGRO HV46 olej hydrauliczny 20L
Olej hydrauliczny Platinum Agro HV-46 wyprodukowany jest w technologii HVI Plus (High Viscosity Index Plus). Technologia HVI PLUS zapewnia wysoki wskaźnik lepkości i dodatkowo minimalizuje wzrost kryształów parafin zawartych w oleju mineralnym, które mogą powodować blokadę filtrów. Przeznaczony do stosowania w różnego rodzaju średnio i wysokoobciążonych układach hydraulicznych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie.
Gwarantuje:
• wydłużenie czasu eksploatacji,
• zmniejszenie zużycia powierzchni elementów trących w układach pomp hydraulicznych,
• pracę w szerokim zakresie temperatur z zachowaniem optymalnych własności lepkościowych (wysoki wskaźnik lepkości WL > 140).
Zastosowania
PLATINUM AGRO HV 46 Olej hydrauliczny przeznaczony do zastosowania w wysokoobciążonych układach napędu, wysokociśnieniowych pompach tłokowych stałego i zmiennego wydatku oraz pompach łopatkowych, gdzie wymagany jest wysoki poziom właściwości przeciwzużyciowych oleju. Rekomendowany również do użycia w precyzyjnych układach sterowania hydraulicznego i systemach hydraulicznych, które wymagają małych zmian lepkości przy zmianach temperatury. Szczególnie polecany do układów hydraulicznych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie.
Normy, aprobaty, specyfikacje
DIN 51524 cz. 3
REKOMENDACJE, REFERENCJE
Farmtrac
Parametry fizyko-chemiczne
- Parametry, Jednostki, Wartości typowe
- Zdolność olejów do wydzielania powietrza w temperaturze 500C, min, 6
- lepkość kinematyczna w temp. 400C, mm2/s, 47
- wskaźnik lepkości, -, 146
- temperatura płynięcia, 0C, -33
- temperatura zapłonu, 0C, 210
- Zdolność do przenoszenia obciążeń na stanowisku FZG, stopień obciążenia niszczącego, nie niższy niż, -, 10
ISO 11158 – HV
Lepkość:
ISO VG: 46
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni