MILLERS XF Premium C5 / C6 0W20 1L
Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń do nas: +48 512 276 399
Opis
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do
silników wymagających oleju C5/C6 o lepkości 0w20. Oficjalna aprobata OEM. Przeznaczony do szerokiej
gamy producentów europejskich i azjatyckich,
Charakterystyka:
ACEA C5/C6, API SP, API SP RC, API SN PLUS RC, SN PLUS, SN, BMW Longlife 17 FE+ (Approval Pending),
ILSAC GF-6, ILSAC GF-5, MB 229.72, MB 229.71, Opel / Vauxhall OV0401547* (Approval Pending)
*może być stosowany tam, gdzie wymagany jest dexos 2 i dexos D.
Przeznaczenie:
API SM, BMW LONGLIFE 14 FE+, Chrysler MS-12145, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-GSX, Fiat 9.55535-
DM1, Fiat 9.55535-DSX, Ford WSS M2C947-B1, Ford WSS M2C952-A1, ILSAC GF-4, Jaguar Land Rover
STJLR.51.5122, Jaguar Land Rover STJLR.03.5006, Volvo VCC RBS0-2AE, marki azjatyckie.
Cechy i korzyści:
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy
przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku
każdej podróży
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję
spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany
• DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości technologii MID SAPS chroniącej
układy oczyszczania spalin, takie jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o
kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
• DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich
temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia
ochronę przed LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika) oraz
wyjątkową ochronę turbosprężarki, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
• olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie
opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach
hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).