Producenci
Promocje
Moje Auto odmrażacz do szyb  650ml
Moje Auto odmrażacz do szyb 650ml

8,99 zł

Cena regularna: 9,99 zł

Najniższa cena: 9,99 zł
szt.
Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 5L
Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 5L

212,99 zł

Cena regularna: 225,99 zł

Najniższa cena: 225,99 zł
szt.
Lotos Synthetic Plus 5W30 4L
Lotos Synthetic Plus 5W30 4L

99,99 zł

Cena regularna: 106,99 zł

Najniższa cena: 106,99 zł
szt.
Techron Diesel Concentrate 300ml
Techron Diesel Concentrate 300ml

59,99 zł

Cena regularna: 64,99 zł

Najniższa cena: 64,99 zł
szt.
Techron Gasoline Fuel Concentrate 300ml
Techron Gasoline Fuel Concentrate 300ml

59,99 zł

Cena regularna: 64,99 zł

Najniższa cena: 64,99 zł
szt.
Motul Specific 0720 5W30 5L Renault
Motul Specific 0720 5W30 5L Renault

174,98 zł

Cena regularna: 183,99 zł

Najniższa cena: 176,99 zł
szt.
Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 4L
Shell Helix Ultra ECT C3 5W30 4L

129,99 zł

Cena regularna: 133,99 zł

Najniższa cena: 129,99 zł
szt.

PLATINUM Ultor Progress 10W40 20L E6/E7

Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Cena: 449,99 zł 449.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń do nas: +48 512 276 399

Producent: ORLEN
Kod produktu: ULTOR10

Opis

Najnowszej generacji, syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro V i Euro VI.
API: CI-4
ACEA: E6/E7
Lepkość: SAE: 10W-40
 
Podstawowe zalety:
 
• Kompatybilność z urządzeniami filtrującymi i katalizatorami spalin
• Spełnienie norm emisji Euro VI, V, IV, III, II, I
• Stabilność eksploatacyjna w ekstremalnych temperaturach
• Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją.
• Bardzo dobre rozproszenie sadzy.
• Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych.
 

 

Zastosowanie

 

Platinum Ultor Progress zalecany jest do silników diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Formulacja tego oleju stanowi ogromny progres technologiczny. Unikalna receptura „low SAPS” gwarantująca niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając przy tym negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów - tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro V i Euro VI. Może być stosowany także w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju silnikowego tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.

Odpowiedni do zastosowania w pojazdach z silnikami zasilanymi CNG oraz LNG

 

Normy, aprobaty, specyfikacje

 

MAN M3477
MB-APPROVAL 228.51
VOLVO VDS-3 (również dla pojazdów z silnikiem zasilanym CNG)
RENAULT RVI RLD-2
MACK EO-N
MTU TYPE 3.1
DEUTZ DQC-III-10 LA
CUMMINS CES 20076/77

Spełnia wymagania:

MAN 3271-1
DAF
MAZ
 
Rekomendacje, referencje

ISUZU
Maz - fabryczne zalanie
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl