MOBIL DELVAC XHP LE 10W40 4L
Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń do nas: +48 512 276 399
Opis
Mobil Delvac XHP LE 10W-40 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych nowoczesnych silników Diesla z niską emisją spalin w sprzęcie pracującym w trudnych warunkach. Produkt ten został opracowany z wykorzystaniem wysokiej jakości olejów bazowych, które zapewniają doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach, trwały film olejowy w wysokich temperaturach oraz niską lotność. Nowy pakiet dodatków uszlachetniających wydłuża żywotność i zapewnia efektywność systemów redukcji emisji, w tym również filtrów cząstek stałych (DPF). Filtry DPF są stosowane przez niektórych producentów samochodów ciężarowych zgodnie z wymogami norm emisji spalin: Euro IV, oraz Euro V.
Właściwości i zalety
Wysokoobciążone niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych. Mniejsze konstrukcje silnika oraz zastosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych. Technologie silników o niskiej emisji spalin, takie jak m.in. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie wtrysku, układy oczyszczania spalin wymagają olejów o większej odporności na utlenianie, zdolności do rozpraszania sadzy, niskiej lotności i kompatybilności z systemami oczyszczania spalin. Zaawansowana technologia oleju Mobil Delvac XHP LE 10W-40 zapewnia wyjątkową wydajność, rzadsze wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).
rodukt ten został dopuszczony przez następujących producentów urządzeń: |
DEUTZ DQC IV-10 LA |
MTU Oil Category 3.1 |
Ford WSS-M2C944-A |
Produkt ten jest rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach wymagających: |
MAN M 3277 CRT |
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
API CI-4 |
DAF Extended Drain |
RENAULT TRUCKS RGD |
RENAULT TRUCKS RXD |
RENAULT TRUCKS RLD-2 |
ZF TE-ML 04C |
VOLVO VDS-3 |