PEMCO iMATIC 430 ATF DIII – uniwersalny, pełni syntetyczny olej do przekładni automatycznych, systemów sterowania, przeznaczony do ciężkich warunków i wydłużonych okresów wymiany oleju. Olej zawiera najwyższej jakości oleje bazowe i nowoczesny pakiet dodatków, zapewniający stabilność statyczną i dynamiczną oraz płynną zmianę przełożeń przez cały okres eksploatacji. Ze względu na wysoki wskaźnik lepkości oleju charakteryzuje się doskonałą lepkością w szerokim zakresie temperatur.
Kategorie
Producent
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Axenol ATF Dexron II D 5L
Wysokiej jakości, mineralny olej przeznaczony do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron II D.
Zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.
Dostępność: brak towaru
ENEOS Eco ATF DIII 1L
Syntetyczny olej do przekładni automatycznych stworzony dla nowszych (po 1997 r.), ale również starszych skrzyń marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych samochodów i czterokołowców.
Właściwy również do stosowania w układach wspomagania kierownicy, niektórych systemach hydraulicznych i w sprężarkach powietrza, które wymagają wyjątkowej płynności oleju syntetycznego również w niskich temperaturach. Ma szczególnie wysoki indeks lepkości i gwarantuje ochronę przed korozją i pienieniem. Wyróżnia się również bardzo dobrymi własnościami przeciwutleniającymi i przeciwdziałającymi zużyciu elementów smarowanych. Pozwala na łatwą zmianę biegów również po uruchomieniu na zimno i nie uszkadza uszczelek.
Właściwości
Specyfikacja DEXRON III G różni się od specyfikacji DEXRON III F dwoma dodatkowymi testami. Są to „test elektronicznie sterowanego konwertera momentu obrotowego (ECCC)” oraz “test zużycia sprzęgła jednokierunkowego”. Właściwości smarne oleju ENEOS Premium ATF DIII są zgodne z większością współczesnych wymogów w bardzo dużym zakresie temperatur.
Specyfikacja
GM: DEXRON III (F i G)
Allison: C-4
Ford: MERCON
Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
Voith G 607/ H55.6335.34
ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1
DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
Caterpillar TO-2
Renk Doromat
Volvo 97335 -12
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS ECO CVT-FLUID 1L
W pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, opracowany z myślą o spełnianiu najwyższych wymogów dotyczących jakości w przypadku wielu rodzajów azjatyckich skrzyń CVT. Zapewnia wyjątkową oszczędność paliwa, dłuższe okresy międzyprzeglądowe i optymalizuje redukcję hałasu. Odpowiedni do zarówno skrzyń CVT wyposażonych w paski, jak i tych posiadających łańcuchy, zalecany jest do większości samochodów azjatyckich, takich marek jak Toyota, Nissan, Honda, Subaru, Mazda, Mitsubishi. Może być stosowany w szerokiej gamie skrzyń CVT zarówno z paskami, jak i z łańcuchami, i jest kompatybilny z wieloma najnowszymi przekładniami CVT, w tym Nissan NS-3, Toyota FE, Honda HCF-2, Subaru CVTF-II. Nie zaleca się go do skrzyni CVT Toyota Hybrid i CVT Nissan Extroid.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Eneos Sustina CVT Fluid 1L
Ten wysoce specjalistyczny olej do przekładni bezstopniowych opracowano z zastosowaniem własnej technologii ENEOS SUSTINA przy użyciu W BASE i technologii wydajnych dodatków do kontroli tarcia – FC Technology. W BASE to najnowocześniejszy olej syntetyczny, który opracowano w oparciu o strukturę chemiczną idealnego oleju bazowego. FC Technology to technologia dodatków, która pozwala na uzyskanie najbardziej optymalnego poziomu tarcia wymaganego w skrzyniach typu CVT, aby zapewniać doskonałe przenoszenie momentu obrotowego przez metalowe paski i łańcuchy na kołach pasowych. Dzięki połączeniu tych dwóch technologii SUSTINA CVT-FLUID gwarantuje wyjątkową oszczędność paliwa i przyczynia się do lepszego przyspieszania samochodu oraz płynniejszej pracy skrzyń CVT, co z kolei przekłada się na lepsze doświadczenia z jazdy wśród użytkowników pojazdów
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
Eneos Sustina CVT Fluid 4L
Ten wysoce specjalistyczny olej do przekładni bezstopniowych opracowano z zastosowaniem własnej technologii ENEOS SUSTINA przy użyciu W BASE i technologii wydajnych dodatków do kontroli tarcia – FC Technology. W BASE to najnowocześniejszy olej syntetyczny, który opracowano w oparciu o strukturę chemiczną idealnego oleju bazowego. FC Technology to technologia dodatków, która pozwala na uzyskanie najbardziej optymalnego poziomu tarcia wymaganego w skrzyniach typu CVT, aby zapewniać doskonałe przenoszenie momentu obrotowego przez metalowe paski i łańcuchy na kołach pasowych. Dzięki połączeniu tych dwóch technologii SUSTINA CVT-FLUID gwarantuje wyjątkową oszczędność paliwa i przyczynia się do lepszego przyspieszania samochodu oraz płynniejszej pracy skrzyń CVT, co z kolei przekłada się na lepsze doświadczenia z jazdy wśród użytkowników pojazdów
Dostępność: brak towaru
Honda ATF DW-1 946 ml
Oryginalny olej przekładniowy Honda DW-1 0,946L USA.
Olej z rynku amerykańskiego, stąd różnica w opakowaniu względem wersji europejskiej i pojemności. 1 kwarta - 0,946L.
Olej produkcja USA
Dostępność: brak towaru
MANNOL O.E.M. ATF Multivehicle JWS 3309 DEXRON III T-IV 1L
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni europejskich, azjatyckich i amerykańskich producentów. Ulepszone właściwości tarcia zapewniają płynną zmianę biegów oraz doskonały komfort zmiany biegów w niskich temperaturach.
Charakterystyka
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
- AISIN WARNER JWS 3309
- JASO M315 Type 1A
- JATCO ATF
- JATCO 3100 PL085
- TOYOTA ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
- NISSAN/INFINITI MATIC D/J/K
- NISSAN/TEXACO N402 (JATCO FWD)
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II / SP-III
- MAZDA ATF-M III / ATF-MV
- DAIHATSU ALUMIX ATF MULTI
- HONDA ATF-Z1 (not for CVT) / ATF DW-1
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- SUZUKI ATF OIL /ATF OIL SPECIAL
- SUBARU ATF / ATF-HP
- HYUNDAI/KIA SP-II / SP-III
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MOPAR AS68RC
- GM DEXRON IID/IIE/IIIF/IIIG/IIIH
- CHRYSLER ATF +3/+4
- VW/AUDI G 052 025-A2 / G 052 162-A1
- VW/AUDI G 052 990-A1/A2 / G 055 025-A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634 / LT71141 (ZF 5 Speed)
- MB 236.1/.2/.3/.5/.6/.7/.9/.10/.11
- PORSCHE JWS 3309
- VOLVO 97340 / 97341
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- ALLISON C-4
- ZF TE-ML 03D/04D/11B/14A/14B/16L/17
- FORD MERCON V, FNR5
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MANNOL O.E.M. ATF Multivehicle JWS 3309 DEXRON III T-IV 20L
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni europejskich, azjatyckich i amerykańskich producentów. Ulepszone właściwości tarcia zapewniają płynną zmianę biegów oraz doskonały komfort zmiany biegów w niskich temperaturach.
Charakterystyka
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
- AISIN WARNER JWS 3309
- JASO M315 Type 1A
- JATCO ATF
- JATCO 3100 PL085
- TOYOTA ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
- NISSAN/INFINITI MATIC D/J/K
- NISSAN/TEXACO N402 (JATCO FWD)
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II / SP-III
- MAZDA ATF-M III / ATF-MV
- DAIHATSU ALUMIX ATF MULTI
- HONDA ATF-Z1 (not for CVT) / ATF DW-1
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- SUZUKI ATF OIL /ATF OIL SPECIAL
- SUBARU ATF / ATF-HP
- HYUNDAI/KIA SP-II / SP-III
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MOPAR AS68RC
- GM DEXRON IID/IIE/IIIF/IIIG/IIIH
- CHRYSLER ATF +3/+4
- VW/AUDI G 052 025-A2 / G 052 162-A1
- VW/AUDI G 052 990-A1/A2 / G 055 025-A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634 / LT71141 (ZF 5 Speed)
- MB 236.1/.2/.3/.5/.6/.7/.9/.10/.11
- PORSCHE JWS 3309
- VOLVO 97340 / 97341
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- ALLISON C-4
- ZF TE-ML 03D/04D/11B/14A/14B/16L/17
- FORD MERCON V, FNR5
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
Dostępność: W magazynie
MANNOL O.E.M. ATF Multivehicle JWS 3309 DEXRON III T-IV 4L
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni europejskich, azjatyckich i amerykańskich producentów. Ulepszone właściwości tarcia zapewniają płynną zmianę biegów oraz doskonały komfort zmiany biegów w niskich temperaturach.
Charakterystyka
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
- AISIN WARNER JWS 3309
- JASO M315 Type 1A
- JATCO ATF
- JATCO 3100 PL085
- TOYOTA ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
- NISSAN/INFINITI MATIC D/J/K
- NISSAN/TEXACO N402 (JATCO FWD)
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II / SP-III
- MAZDA ATF-M III / ATF-MV
- DAIHATSU ALUMIX ATF MULTI
- HONDA ATF-Z1 (not for CVT) / ATF DW-1
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- SUZUKI ATF OIL /ATF OIL SPECIAL
- SUBARU ATF / ATF-HP
- HYUNDAI/KIA SP-II / SP-III
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MOPAR AS68RC
- GM DEXRON IID/IIE/IIIF/IIIG/IIIH
- CHRYSLER ATF +3/+4
- VW/AUDI G 052 025-A2 / G 052 162-A1
- VW/AUDI G 052 990-A1/A2 / G 055 025-A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634 / LT71141 (ZF 5 Speed)
- MB 236.1/.2/.3/.5/.6/.7/.9/.10/.11
- PORSCHE JWS 3309
- VOLVO 97340 / 97341
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- ALLISON C-4
- ZF TE-ML 03D/04D/11B/14A/14B/16L/17
- FORD MERCON V, FNR5
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MOPAR ATF +4 5L
Oryginalny olej MOPAR do automatycznych skrzyń biegów ATF 4+ DEXTRON 4.
Syntetyczny olej , zalecany do stosowania we wszystkich typach skrzyń biegów marki koncernu CHRYSLER JEEP DODGE , nawet gdy wcześniej skrzynia pracowała na oleju ATF 2 lub ATF 3.
Pasuje równiez do niektórych typów manualnych skrzyń biegów.
Pasuje do wszystkich skrzyń automatycznych
Olej ATF4 wykazuje doskonałe właściwości użytkowe w zakresie charakterystyki ciernej, odporności na utlenianie i działanie wysokich temperatur, odporności na korozję, rdzewienie i pienienie oraz współpracę z różnymi elementami przekładni automatycznych, jak uszczelnienia elastomerowe i części z tworzyw sztucznych. Wysoki wskaźnik lepkości oleju pozwala na jego stosowanie w szerokim zakresie temperatur gwarantując doskonałą płynność w niskich temperaturach a równocześnie zachowuje żądaną lepkość w wysokich temperaturach. Zastosowanie specjalnych modyfikatorów tarcia zapewnia płynne zmiany biegów, zgodne z wymaganiami specyfikacji Dexron IV.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MOPAR ATF +4 1L
Oryginalny olej MOPAR do automatycznych skrzyń biegów ATF 4+ DEXTRON 4.
Syntetyczny olej , zalecany do stosowania we wszystkich typach skrzyń biegów marki koncernu CHRYSLER JEEP DODGE , nawet gdy wcześniej skrzynia pracowała na oleju ATF 2 lub ATF 3.
Pasuje równiez do niektórych typów manualnych skrzyń biegów.
Pasuje do wszystkich skrzyń automatycznych
Olej ATF4 wykazuje doskonałe właściwości użytkowe w zakresie charakterystyki ciernej, odporności na utlenianie i działanie wysokich temperatur, odporności na korozję, rdzewienie i pienienie oraz współpracę z różnymi elementami przekładni automatycznych, jak uszczelnienia elastomerowe i części z tworzyw sztucznych. Wysoki wskaźnik lepkości oleju pozwala na jego stosowanie w szerokim zakresie temperatur gwarantując doskonałą płynność w niskich temperaturach a równocześnie zachowuje żądaną lepkość w wysokich temperaturach. Zastosowanie specjalnych modyfikatorów tarcia zapewnia płynne zmiany biegów, zgodne z wymaganiami specyfikacji Dexron IV.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Motul HIGH TORQUE DCTF 1L
MOTUL HIGH TORQUE DCTF
Wysokowydajny olej w 100% syntetyczy - ESTER specjalnie zaprojektowany do wyścigów, tuningu, samochodów o dużej mocy wyposażonych w mocno obciążoną przekładnię dwusprzęgłową (DCT).
Nadaje się do stosowania w szerokiej gamie pojazdów o wysokich osiągach wyposażonych w skrzynie biegów DCT z mokrym podwójnym sprzęgłem. Szczególnie do wysoce obciążonych przekładni z podwójnym sprzęgłem (DCT), wysokich poziomów momentu obrotowego i mocy, od dostawców takich jak:
ZF, GETRAG, BORG WARNER, TREMEC lub RICARDO i używane przez głównych producentów samochodów sportowych:
ALPINE (DW5),
AUDI (S-tronic), BMW (Drivelogic), BUGATTI (Ricardo), FERRARI, FORD, MERCEDES AMG, MITSUBISHI (TC-SST),
NISMO, NISSAN (GR6), PORSCHE (PDK).
Nie stosować w konwencjonalnych zastosowaniach A/T, CVT i sucha DCT.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
PEMCO 450 ATF JWS 3309 JASO M315 Type 1A 4L
PEMCO iMATIC 450 ATF JWS – specjalny olej MULTI ATF na bazie najwyższej jakości olejów bazowych oraz najnowszej technologii dodatków do przekładni automatycznych nowoczesnych samochodów. Unikatowy skład modyfikatorów tarcia umożliwia utrzymanie pożądanego poziomu ochrony przeciwzużyciowej przez bardzo długi okres oraz zapewnia bezawaryjną i płynną pracę. Odporność na wysoką temperaturę i doskonałe właściwości niskotemperaturowe oleju, pozwalają pracować niezawodnie w każdych warunkach klimatycznych.
SPEŁNIA WYMAGANIA/SPECYFIKACJE
M315 Type 1A
Mazda ATF D-III/M-3
Jatco ATF
Toyota ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
Nissan/Infiniti Matic Fluid C/D/J
Hyundai/Kia
Mitsubishi Diamond SP-II/SP-III
Daihatsu Alumix ATF Multi
GM Dexron III H
Aisin Warner JWS 3309
Ford Mercon V
Daewoo
Honda ATF Z-1 (nie dla CVT)
Suzuki ATF Oil/A
Dostępność: brak towaru
PEMCO iMATIC 420 Dexron IID 1L
Wielofunkcyjny olej wielosezonowy do automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgła hydraulicznego. Ma wysokie specyfikacje wydajności. Zapewnia długą trwałość elementów przekładni.
SPEŁNIA WYMAGANIA/SPECYFIKACJE
GM Dexron II-D
MB 236.5/236.7
RENK
MAN 339 V1/Z1
ZF TE-ML 03D/04D/11A/14A/17C
CAT TO-2
Allison C4
Voith G607
Dostępność: brak towaru
PEMCO iMATIC 430 ATF DEXRON III 10L
- GM Dexron III F/G/H
- FORD Mercon V
- FORD M2C138-CJ/M2C166-H
- MB 236.1
- ALLISON C-4/TES 389
- ZF-TE-ML 09/11/14
- VOITH G.607
- PSF Applications
Dostępność: brak towaru
PEMCO iMATIC 455 AG TL 55 20L ATF 6HP
Wysokiej jakości olej typu ATF zapewniający długie i prawidłowe funkcjonowanie nowych przekładni automatycznych w trudnych warunkach pracy. Znajduje zastosowanie w większości nowoczesnych 6 biegowych automatycznych skrzyń biegów.
- TYPEAutomatic Transmission Fluid
- VOLKSWAGENG 055 005-A1
- VOLKSWAGENG 055 005-A2
- VOLKSWAGENG 055 005-A6
- ZFTE-ML 11A
- ZFTE-ML 11B
- VOLKSWAGENG 055 025-A2
- VOLKSWAGENG 055 540-A2
- FORDXT-2-QDX (M)
- FORDXT-6-QSP or XT-6-DSP (SP)
- FORDXT-8-QAW (Premium)
- FORDXT-10-QLV (LV)
- FORDWSS-M2C922-A1
- BMW82 22 0 142 519
- BMW82 22 9 407 807
- BMWATF-3+
- MINIATF-3+
- GMDexron II E
- GMDexron II G
- GMDexron II H
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Platinum ATF III 1L
Platinum GEAR ATF III produkowany jest wg specjalnej technologii semisyntetycznej uzupełnionej pakietem dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym własności smarne i odporność na pienienie. ZASTOSOWANIE: Platinum GEAR ATF III przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron III. Platinum GEAR ATF III zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF. Olej może być stosowany w przekładniach Powershift ciągników i ładowarek o ile producent sprzętu zaleca stosowanie oleju ATF.
- LEPKOŚĆ DYNAMICZNA, BADANIE LEPKOŚCIOMIERZEM BROOKFIELDA W TEMP. 40°C: 18500 cP
- APROBATY: MAN 339 typ Z1, MAN 339 typ V1, MercedesBenz 236.9, Volvo 97341 (Volvo Std 1273.41), ZF TEML 04D, ZF TEML 14A, Voith H55.6335.xx
- SPEŁNIA WYMAGANIA: Volvo 97340 (Volvo Std 1273.40), Allison C4, Ford Mercon
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
TEXACO Texamatic 7045E DEXRON III 1L
Olej Texaco TEXAMATIC 7045E
zalecany jest do napełniania i uzupełniania przekładni automatycznych samochodów osobowych i lekkich ciężarowych wytwarzanych przez firmę General Motors, wyposażonych w automatyczne przekładnie, dla których zaleca się stosowanie produktów Dexron IIIG (GM 6417-M). Olej ten spełnia wymagania techniczne firmy Ford M2C 138-CJ lub M2C 166-H, a także jest zgodny ze specyfikacją Ford Mercon. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że Mercon V stanowi odrębną specyfikację i Texamatic 7045E nie jest zalecany do takich zastosowań. Zaleca się stosowanie oleju Texamatic 7045E w przekładniach automatycznych Allison wymagającymi jakości C-4 oraz w przekładniach Caterpillar wymagających oleju o parametrach odpowiadających specyfikacji TO-2. Olej TEXAMATIC 7045E można też stosować jako olej hydrauliczny (o klasie lepkości zbliżonej do ISO
VG 32) o własnościach przeciwzużyciowych w szerokim zakresie temperatur. Olej Texamatic 7045E nie powinien być używany w zastosowaniach wymagających olejów spełniających normę Ford M2C33-F/G.
zdjęcie poglądowe.
MAN 339 (Typ F)
ZF TE-ML-02/04/09/17
Dexron III, Allison C-4, Cat TO-2
Ford Mercon, Voith (Diwa, Midimat)
Dostępność: brak towaru
TEXACO Texamatic 7045E DEXRON III 1L z beczki
Olej Texaco TEXAMATIC 7045E -> HD389
olej rozlany z beczki
zalecany jest do napełniania i uzupełniania przekładni automatycznych samochodów osobowych i lekkich ciężarowych wytwarzanych przez firmę General Motors, wyposażonych w automatyczne przekładnie, dla których zaleca się stosowanie produktów Dexron III H (GM 6417-M). Olej ten spełnia wymagania techniczne firmy Ford M2C 138-CJ lub M2C 166-H, a także jest zgodny ze specyfikacją Ford Mercon. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że Mercon V stanowi odrębną specyfikację i Texamatic 7045E nie jest zalecany do takich zastosowań. Zaleca się stosowanie oleju Texamatic 7045E w przekładniach automatycznych Allison wymagającymi jakości C-4 oraz w przekładniach Caterpillar wymagających oleju o parametrach odpowiadających specyfikacji TO-2. Olej TEXAMATIC 7045E można też stosować jako olej hydrauliczny (o klasie lepkości zbliżonej do ISO
VG 32) o własnościach przeciwzużyciowych w szerokim zakresie temperatur. Olej Texamatic 7045E nie powinien być używany w zastosowaniach wymagających olejów spełniających normę Ford M2C33-F/G.
zdjęcie poglądowe.
MAN 339 (Typ F)
ZF TE-ML-02/04/09/17
Dexron III, Allison C-4, Cat TO-2
Ford Mercon, Voith (Diwa, Midimat)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
TEXACO Texamatic 7045E DEXRON III 5L z beczki
Olej Texaco TEXAMATIC 7045E ->HD389
olej rozlany z beczki
zalecany jest do napełniania i uzupełniania przekładni automatycznych samochodów osobowych i lekkich ciężarowych wytwarzanych przez firmę General Motors, wyposażonych w automatyczne przekładnie, dla których zaleca się stosowanie produktów Dexron IIIH (GM 6417-M). Olej ten spełnia wymagania techniczne firmy Ford M2C 138-CJ lub M2C 166-H, a także jest zgodny ze specyfikacją Ford Mercon. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że Mercon V stanowi odrębną specyfikację i Texamatic 7045E nie jest zalecany do takich zastosowań. Zaleca się stosowanie oleju Texamatic 7045E w przekładniach automatycznych Allison wymagającymi jakości C-4 oraz w przekładniach Caterpillar wymagających oleju o parametrach odpowiadających specyfikacji TO-2. Olej TEXAMATIC 7045E można też stosować jako olej hydrauliczny (o klasie lepkości zbliżonej do ISO
VG 32) o własnościach przeciwzużyciowych w szerokim zakresie temperatur. Olej Texamatic 7045E nie powinien być używany w zastosowaniach wymagających olejów spełniających normę Ford M2C33-F/G.
zdjęcie poglądowe.
MAN 339 (Typ F)
ZF TE-ML-02/04/09/17
Dexron III, Allison C-4, Cat TO-2
Ford Mercon, Voith (Diwa, Midimat)
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Volkswagen olej do sprzęgła Haldex 850ml G060175A2
Serwisowy olej do sprzęgła typu HALDEX G060175A2 rekomendowany do AUDI, VOLKSWAGEN VW, SKODA i SEAT.
Oryginalny VAG G060175A2 olej sprzęgła Haldex - pasuje do większości modeli Audi, Volkswagen, Seat, Skoda.
Dostępność: brak towaru
Volkswagen olej przekładniowy DSG 1L G052182A2
Serwisowy olej przekładniowy G052182A2 rekomendowany jest przez serwisy skrzyń biegowych automatycznych - DSG - AUDI, VOLKSWAGEN VW, SKODA i SEAT.
Cykl obowiązkowej wymiany oleju – co 60.000 km (częste wymiany ze względu na jej zaawansowana konstrukcję oraz delikatność mechanizmów).
Zapotrzebowanie skrzyni DSG to między 5,2 a 7,2 litrów (w zależności od przekładni).
Dostępność: brak towaru