Kategorie
Producent
Cena
-
od
do
Axenol 85W140 20L
Wielosezonowy olej przekładniowy przeznaczony do smarowania przekładni oraz mechanizmów różnicowych pojazdów mechanicznych, samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych, które do prawidłowej eksploatacji potrzebują oleju o większej gęstości, gdzie zalecana jest klasa GL-5.
NORMY I SPECYFIKACJE: API: GL-5
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Axenol 85W140 5L
Wielosezonowy olej przekładniowy przeznaczony do smarowania przekładni oraz mechanizmów różnicowych pojazdów mechanicznych, samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych, które do prawidłowej eksploatacji potrzebują oleju o większej gęstości, gdzie zalecana jest klasa GL-5.
NORMY I SPECYFIKACJE: API: GL-5
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Axenol przekładniowo-hydrauliczny SAE10W 5L
Jednosezonowy olej przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do urządzeń pracujących w ciężkich warunkach pracy. Przeznaczony do skrzyń biegów, skrzyń typu Powershift oraz układów przeniesienia mocy maszyn budowlanych.
NORMY I SPECYFIKACJE: Komatsu Dresser HMS B21-0006, Komatsu Micro-Clutch, Komatsu KES 07.868.1, ZF TE-ML 01, 03C, 07F Caterpillar TO-4, Alison C-4
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Axenol ATF Dexron II D 5L
Wysokiej jakości, mineralny olej przeznaczony do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron II D.
Zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Axenol GL4 80W90 20L
OLEJ PRZEKŁADNIOWY GL-4 80W-90
Charakterystyka
Olej do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji.
Zastosowania
Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych oraz maszyn do prac ziemnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj. przy:
• dużych prędkościach i małym momencie obrotowym
• małych prędkościach i wysokim momencie obrotowym
• oraz w tych maszynach i urządzeniach, do których producent zaleca olej klasy GL-4 wg API.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Axenol GL5 80W90 20L
Wielosezonowy olej przekładniowy przeznaczony do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych pracujących w trudnych warunkach, gdzie zalecana jest klasa GL-5.
Dostępność: brak towaru
CASTROL Transmax Multivehicle 75W90 1L
Castron Transmax Manual Multivehicle to w pełni syntetyczny olej przekładniowy 75W-90 odpowiedni do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów samochodowych, które wymagają oleju GL-4. Został opracowany, aby przedłużyć żywotność skrzyni biegów i poprawić płynność zmian biegów na zimno.
Olej został opracowany przy użyciu Smooth Drive Technology™ - ta doskonała technologia zapewnia dłuższą żywotność i lepszą ochronę skrzyni biegów dzięki aktywnym cząsteczkom które automatycznie dostosowują poziom tarcia pod wpływem zmieniających się ciśnień i prędkości, zapewniając płynniejszą jazdę. Dlatego 2 na 3 głównych producentów pojazdów wybiera płyny przekładniowe Castrol jako część ich fabrycznego napełniania.
Korzyści
- Poprawia wydajność synchronizatora, zapewniając dłuższą żywotność i lepszą zmianę biegów
- Zredukowane utlenianie, dzięki czemu olej jest czystszy, co zapewnia dłuższą żywotność podzespołów i dłuższe okresy między wymianami
- Doskonała płynność poprawia zmianę biegów w niższych temperaturach
- Wysoka odporność na ścinanie zapewnia stałą lepkość przez cały okres eksploatacji oleju
- Zmniejsza hałas skrzyni biegów i może poprawić zużycie paliwa
Dane techniczne
- Klasa lepkości: 75W-90
- Normy: API GL-4
- Dopuszczenia: Ford WSD-M2C200-C, MB-Approval 235.72
- Opakowanie: 1L
Olej ten zastąpił wycofany z oferty olej CASTROL SYNTRANS MULTIVEHICLE 75W90 1L
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
CASTROL Transmax Transxle 75W90 1L
W pełni syntetyczny olej przekładniowy wzbogacony pakietem podnoszącym ochronę ponad wymagania API GL-4+.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Castrol Transmax Axle Longlife 75W90 1L
Castrol Transmax Axle Long Life 75W-90, z technologiąSmooth Drive TechnologyTM, jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym. Castrol rekomenduje zastosowanie do wielu rodzajów tylnych mostów i dyferencjałów samochodów osobowych takich jak BMW oraz samochodów ciężarowych takich jak MAN i Scania. Posiada aprobaty głównych producentów aut (BMW, MAN, Scania ) oraz producentów podzespołów jak np. ZF. Opracowany do najbardziej wymagających przekładni gdzie nie występują mechanizmy z podwyższonym tarciem (non limited slip).
Zalety i korzyści
- Energooszczędny olej przekładniowy ograniczający ilość spalanego paliwa jak i emisję niebezpiecznych związków do środowiska.
- Znakomita płynność w niskich temperaturach zapewnia najwyższą ochronę oraz dodatkowo mniejsze opory pracy zmniejszają ilość spalanego paliwa.
- Podczas pracy w wysokich temperaturach stabilny film olejowy chroni przed zerwaniem ochronnej warstwy, a pakiet dodatków dba o utrzymywanie najwyższej czystości aplikacji
- Wzmocniona formulacja chroni przed zużyciem podczas najwyższych obciążeń oraz pracy w wysokich temperaturach.
- Syntetyczna baza olejowa oraz zaawansowany pakiet dodatków znakomicie sprawdza się nawet podczas najdłuższych okresów pomiędzy wymianami
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
CASTROL Transmax limited slip 75W140 1L
Specjalny syntetyczny olej do przekładni głównych mechanizmów różnicowych wyposażonych w układ ograniczonego poślizgu (LS). Produkt o przedłużonej żywotności - Long Life (LL).
Zastępuje produkt CASTROL SYNTRAX LIMITED SLIP 75W140.
Castrol Transmax Limited Slip LL 75W-140 opracowany został w technologii Smooth Drive Technology, jest w pełni syntetycznym hipoidalnym olejem przekładniowym przeznaczonym do stosowania zarówno w konwencjonalnych, jak i w mechanizmach różnicowych o ograniczonym poślizgu. Wykazał znakomite osiągi w pojazdach, w których zastosowano mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu. Jest zatwierdzony do stosowania w wysokowydajnych mechanizmach różnicowych BMW-M i Mercedes Benz AMG o ograniczonym poślizgu.
Korzyści
- Redukuje hałas i wibracje w osi
- Doskonała stabilność na ścinanie zapewnia działanie przez cały okres eksploatacji oleju
- Wyjątkowa stabilność w wysokich temperaturach wydłuża żywotność oleju
- Skuteczna odporność na zużycie zapewnia ochronę przy dużych obciążeniach i zapobiega uszkodzeniom komponentów
- Bardzo dobre właściwości płynności w niskich temperaturach zwiększają ochronę podczas rozruchu pojazdu
Dane techniczne
- Normy: API GL-5
- Specyfikacje: MB Approval 235.61; ZF TE-ML 05C, 12D, 16G, 18, 21C
- Rekomendacje: BMW (LS), Nissan GTR (most tylny)
- Opakowanie: 1L
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
ELF TRANSELF NFJ 75W80 GL-4+ 1L
Olej do manualnych skrzyń biegów przystosowany do samochodów marki Renault.
Dostępność: brak towaru
ENEOS Gear 75W90 GL-5 4L
ENEOS Premium Multi Gear 75W90 jest syntetycznym, uniwersalnym olejem przekładniowym, który może być stosowany zarówno w skrzyniach manualnych, jak w i mostach napędowych, gdzie zaleca się olej o specyfikacji API GL-5.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS CVT FLUID 1L olej przekładniowy
Najwyższej jakości olej do przekładni bezstopniowych o stałozmiennym przełożeniu. Mieszany z najlepszych bazowych olejów syntetycznych i starannie wyselekcjonowanych dodatków, zawierających środki zmniejszające tarcie, czynniki podnoszące detergencję i rozpraszalność, inhibitory utleniania i korozji, polepszacze indeksu lepkości oraz czynniki zapobiegające pienieniu.
Olej ENEOS CVT to dobrze skomponowany środek specjalnie zaprojektowany do samochodów japońskich oraz niektórych samochodów innego pochodzenia z przekładniami CVT, w których napęd przenoszą metalowe łańcuchy.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS Eco ATF 1L
Nisko-lepkościowy olej do skrzyń automatycznych wspomagający oszczędzanie paliwa. Odpowiedni do samochodów marki Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Hyundai/Kia, GM, Ford itp. Stworzony z użyciem japońskiej technologii w celu zmniejszenia zużycia paliwa za sprawą obniżenia strat energii wywołanych przez mieszanie i sprężanie oleju w konwerterze momentu obrotowego. Dzięki doskonale dobranej mieszance starannie wyselekcjonowanych dodatków, gwarantuje najlepszą charakterystykę smarną sprzęgieł wielopłytkowych i hamulców taśmowych. W rezultacie zmiana biegów jest płynniejsza i odbywa się bez wstrząsów. Ten olej ma również doskonałe własności antywibracyjne. Przeznaczony jest do samochodów z klasycznymi skrzyniami automatycznymi, jak i wyposażonymi w zawór ograniczenia uślizgu slip lock-up.
Spełnia najnowsze normy General Motors DEXRON-III i Ford MERCON, jest odpowiedni do wszystkich japońskich samochodów ze skrzyniami automatycznymi wyposażonymi w konwerter momentu obrotowego.
Specyfikacje producentów Toyota and Lexus ATF Type T, T-IV, WS
Nissan Matic Fluid D, J, K, S, W
Honda Ultra ATF, ATF Z-1
Mitsubishi ATF SP-II, ATF SP-III, ATF II, ATF AW, ATF SK
Mazda ATF Type-IV JWS 3317, ATF M-V
Subaru ATF, ATF 09119746
Suzuki ATF 5D06, ATF Type-IV JWS 3309
Hyundai SP-II, SP-III, ATF Type WS NWS-9638,
ATF Type T-IV JWS 2209
KIA Diamond SP-III
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS Eco ATF 4L
Nisko-lepkościowy olej do skrzyń automatycznych wspomagający oszczędzanie paliwa. Odpowiedni do samochodów marki Toyota, Honda, Nissan, Mitsubishi, Hyundai/Kia, GM, Ford itp. Stworzony z użyciem japońskiej technologii w celu zmniejszenia zużycia paliwa za sprawą obniżenia strat energii wywołanych przez mieszanie i sprężanie oleju w konwerterze momentu obrotowego. Dzięki doskonale dobranej mieszance starannie wyselekcjonowanych dodatków, gwarantuje najlepszą charakterystykę smarną sprzęgieł wielopłytkowych i hamulców taśmowych. W rezultacie zmiana biegów jest płynniejsza i odbywa się bez wstrząsów. Ten olej ma również doskonałe własności antywibracyjne. Przeznaczony jest do samochodów z klasycznymi skrzyniami automatycznymi, jak i wyposażonymi w zawór ograniczenia uślizgu slip lock-up.
Spełnia najnowsze normy General Motors DEXRON-III i Ford MERCON, jest odpowiedni do wszystkich japońskich samochodów ze skrzyniami automatycznymi wyposażonymi w konwerter momentu obrotowego.
Specyfikacje producentów Toyota and Lexus ATF Type T, T-IV, WS
Nissan Matic Fluid D, J, K, S, W
Honda Ultra ATF, ATF Z-1
Mitsubishi ATF SP-II, ATF SP-III, ATF II, ATF AW, ATF SK
Mazda ATF Type-IV JWS 3317, ATF M-V
Subaru ATF, ATF 09119746
Suzuki ATF 5D06, ATF Type-IV JWS 3309
Hyundai SP-II, SP-III, ATF Type WS NWS-9638,
ATF Type T-IV JWS 2209
KIA Diamond SP-III
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS Eco ATF DIII 1L
Syntetyczny olej do przekładni automatycznych stworzony dla nowszych (po 1997 r.), ale również starszych skrzyń marki General Motors i Ford, odpowiedni również do wielu innych samochodów i czterokołowców.
Właściwy również do stosowania w układach wspomagania kierownicy, niektórych systemach hydraulicznych i w sprężarkach powietrza, które wymagają wyjątkowej płynności oleju syntetycznego również w niskich temperaturach. Ma szczególnie wysoki indeks lepkości i gwarantuje ochronę przed korozją i pienieniem. Wyróżnia się również bardzo dobrymi własnościami przeciwutleniającymi i przeciwdziałającymi zużyciu elementów smarowanych. Pozwala na łatwą zmianę biegów również po uruchomieniu na zimno i nie uszkadza uszczelek.
Właściwości
Specyfikacja DEXRON III G różni się od specyfikacji DEXRON III F dwoma dodatkowymi testami. Są to „test elektronicznie sterowanego konwertera momentu obrotowego (ECCC)” oraz “test zużycia sprzęgła jednokierunkowego”. Właściwości smarne oleju ENEOS Premium ATF DIII są zgodne z większością współczesnych wymogów w bardzo dużym zakresie temperatur.
Specyfikacja
GM: DEXRON III (F i G)
Allison: C-4
Ford: MERCON
Daimler Chrysler 236.1 /5 /9
Voith G 607/ H55.6335.34
ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C
MAN 339F / MAN 339 V1 i 339 Z1
DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF typu A
MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H
Caterpillar TO-2
Renk Doromat
Volvo 97335 -12
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS ECO CVT-FLUID 1L
W pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, opracowany z myślą o spełnianiu najwyższych wymogów dotyczących jakości w przypadku wielu rodzajów azjatyckich skrzyń CVT. Zapewnia wyjątkową oszczędność paliwa, dłuższe okresy międzyprzeglądowe i optymalizuje redukcję hałasu. Odpowiedni do zarówno skrzyń CVT wyposażonych w paski, jak i tych posiadających łańcuchy, zalecany jest do większości samochodów azjatyckich, takich marek jak Toyota, Nissan, Honda, Subaru, Mazda, Mitsubishi. Może być stosowany w szerokiej gamie skrzyń CVT zarówno z paskami, jak i z łańcuchami, i jest kompatybilny z wieloma najnowszymi przekładniami CVT, w tym Nissan NS-3, Toyota FE, Honda HCF-2, Subaru CVTF-II. Nie zaleca się go do skrzyni CVT Toyota Hybrid i CVT Nissan Extroid.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS Gear 75W90 GL-5 1L
ENEOS Premium Multi Gear 75W90 jest syntetycznym, uniwersalnym olejem przekładniowym, który może być stosowany zarówno w skrzyniach manualnych, jak w i mostach napędowych, gdzie zaleca się olej o specyfikacji API GL-5.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ENEOS Gear 75W90 GL-5 20L
ENEOS Premium Multi Gear 75W90 jest syntetycznym, uniwersalnym olejem przekładniowym, który może być stosowany zarówno w skrzyniach manualnych, jak w i mostach napędowych, gdzie zaleca się olej o specyfikacji API GL-5.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Eneos Sustina CVT Fluid 1L
Ten wysoce specjalistyczny olej do przekładni bezstopniowych opracowano z zastosowaniem własnej technologii ENEOS SUSTINA przy użyciu W BASE i technologii wydajnych dodatków do kontroli tarcia – FC Technology. W BASE to najnowocześniejszy olej syntetyczny, który opracowano w oparciu o strukturę chemiczną idealnego oleju bazowego. FC Technology to technologia dodatków, która pozwala na uzyskanie najbardziej optymalnego poziomu tarcia wymaganego w skrzyniach typu CVT, aby zapewniać doskonałe przenoszenie momentu obrotowego przez metalowe paski i łańcuchy na kołach pasowych. Dzięki połączeniu tych dwóch technologii SUSTINA CVT-FLUID gwarantuje wyjątkową oszczędność paliwa i przyczynia się do lepszego przyspieszania samochodu oraz płynniejszej pracy skrzyń CVT, co z kolei przekłada się na lepsze doświadczenia z jazdy wśród użytkowników pojazdów
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
Eneos Sustina CVT Fluid 4L
Ten wysoce specjalistyczny olej do przekładni bezstopniowych opracowano z zastosowaniem własnej technologii ENEOS SUSTINA przy użyciu W BASE i technologii wydajnych dodatków do kontroli tarcia – FC Technology. W BASE to najnowocześniejszy olej syntetyczny, który opracowano w oparciu o strukturę chemiczną idealnego oleju bazowego. FC Technology to technologia dodatków, która pozwala na uzyskanie najbardziej optymalnego poziomu tarcia wymaganego w skrzyniach typu CVT, aby zapewniać doskonałe przenoszenie momentu obrotowego przez metalowe paski i łańcuchy na kołach pasowych. Dzięki połączeniu tych dwóch technologii SUSTINA CVT-FLUID gwarantuje wyjątkową oszczędność paliwa i przyczynia się do lepszego przyspieszania samochodu oraz płynniejszej pracy skrzyń CVT, co z kolei przekłada się na lepsze doświadczenia z jazdy wśród użytkowników pojazdów
Dostępność: brak towaru
Fuchs Titan Sintofluid FE 75W 1L
FUCHS TITAN SINTOFLUID SAE 75W - jest to w pełni syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do stosowania w manualnych skrzyniach biegów w samochodach osobowych.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Fuchs Titan Sintofluid 75W80 1L
Syntetyczny olej do przekładni manualnych w samochodach osobowych. Zapewnia łatwy rozruch z niskich temperaturach, redukuje zużycie paliwa. Może być stosowany na cały okres eksploatacji pojazdu, zgodnie z zaleceniami producenta.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Honda ATF DW-1 946 ml
Oryginalny olej przekładniowy Honda DW-1 0,946L USA.
Olej z rynku amerykańskiego, stąd różnica w opakowaniu względem wersji europejskiej i pojemności. 1 kwarta - 0,946L.
Olej produkcja USA
Dostępność: brak towaru
JCB HIGH PERFORMANCE GEAR OIL PLUS 20L
Oryginalny olej przekładniowy JCB HP PLUS rozlany do 20l pojemnika .
Jest to olej opracowany z myślą o osiach i przekładniach. Charakteryzuje się o bardzo dobrymi właściwościami fizyko-chemicznymi. Dzięki wyjatkowej podwyższonej stabilności lepkościowej zapewnia ciągłą ochronę całym okresie eksploatacji.
• Zawiera inhibitory rdzy i korozji. • Zawiera bardzo skuteczny środek przeciwpieniący.
• Zgodny z wszystkimi konwencjonalnymi materiałami uszczelniającymi. Klasa wydajności: JCB STANDARD: 4000/2200. Normy producenta: Norma JCB 4000/2200 – tylko dla produktów JCB.
Dostępność: brak towaru
MANNOL FWD GETRIEBEOEL 75W85 GL4 1L
MANNOL FWD 75W-85 GL4 Getriebeoel.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Mannol Maxpower 4x4 75W140 1L
Mannol Maxpower 4x4 75W-140 GL-5 - w pełni syntetyczny, wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem gdzie używany jest ASR Oil API GL5. Zapewnia ochronę przed zużyciem. Jest specjalnie zaprojektowany dla bardzo obciążonych przekładni samochodów sportowych i samochodów z napędem na 4 koła.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 1-2 dni
MANNOL O.E.M. ATF Multivehicle JWS 3309 DEXRON III T-IV 1L
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni europejskich, azjatyckich i amerykańskich producentów. Ulepszone właściwości tarcia zapewniają płynną zmianę biegów oraz doskonały komfort zmiany biegów w niskich temperaturach.
Charakterystyka
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
- AISIN WARNER JWS 3309
- JASO M315 Type 1A
- JATCO ATF
- JATCO 3100 PL085
- TOYOTA ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
- NISSAN/INFINITI MATIC D/J/K
- NISSAN/TEXACO N402 (JATCO FWD)
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II / SP-III
- MAZDA ATF-M III / ATF-MV
- DAIHATSU ALUMIX ATF MULTI
- HONDA ATF-Z1 (not for CVT) / ATF DW-1
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- SUZUKI ATF OIL /ATF OIL SPECIAL
- SUBARU ATF / ATF-HP
- HYUNDAI/KIA SP-II / SP-III
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MOPAR AS68RC
- GM DEXRON IID/IIE/IIIF/IIIG/IIIH
- CHRYSLER ATF +3/+4
- VW/AUDI G 052 025-A2 / G 052 162-A1
- VW/AUDI G 052 990-A1/A2 / G 055 025-A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634 / LT71141 (ZF 5 Speed)
- MB 236.1/.2/.3/.5/.6/.7/.9/.10/.11
- PORSCHE JWS 3309
- VOLVO 97340 / 97341
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- ALLISON C-4
- ZF TE-ML 03D/04D/11B/14A/14B/16L/17
- FORD MERCON V, FNR5
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MANNOL O.E.M. ATF Multivehicle JWS 3309 DEXRON III T-IV 20L
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni europejskich, azjatyckich i amerykańskich producentów. Ulepszone właściwości tarcia zapewniają płynną zmianę biegów oraz doskonały komfort zmiany biegów w niskich temperaturach.
Charakterystyka
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
- AISIN WARNER JWS 3309
- JASO M315 Type 1A
- JATCO ATF
- JATCO 3100 PL085
- TOYOTA ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
- NISSAN/INFINITI MATIC D/J/K
- NISSAN/TEXACO N402 (JATCO FWD)
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II / SP-III
- MAZDA ATF-M III / ATF-MV
- DAIHATSU ALUMIX ATF MULTI
- HONDA ATF-Z1 (not for CVT) / ATF DW-1
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- SUZUKI ATF OIL /ATF OIL SPECIAL
- SUBARU ATF / ATF-HP
- HYUNDAI/KIA SP-II / SP-III
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MOPAR AS68RC
- GM DEXRON IID/IIE/IIIF/IIIG/IIIH
- CHRYSLER ATF +3/+4
- VW/AUDI G 052 025-A2 / G 052 162-A1
- VW/AUDI G 052 990-A1/A2 / G 055 025-A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634 / LT71141 (ZF 5 Speed)
- MB 236.1/.2/.3/.5/.6/.7/.9/.10/.11
- PORSCHE JWS 3309
- VOLVO 97340 / 97341
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- ALLISON C-4
- ZF TE-ML 03D/04D/11B/14A/14B/16L/17
- FORD MERCON V, FNR5
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
Dostępność: W magazynie
MANNOL O.E.M. ATF Multivehicle JWS 3309 DEXRON III T-IV 4L
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni europejskich, azjatyckich i amerykańskich producentów. Ulepszone właściwości tarcia zapewniają płynną zmianę biegów oraz doskonały komfort zmiany biegów w niskich temperaturach.
Charakterystyka
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
- AISIN WARNER JWS 3309
- JASO M315 Type 1A
- JATCO ATF
- JATCO 3100 PL085
- TOYOTA ATF Type T/T-II/T-III/T-IV
- NISSAN/INFINITI MATIC D/J/K
- NISSAN/TEXACO N402 (JATCO FWD)
- MITSUBISHI DIAMOND SP-II / SP-III
- MAZDA ATF-M III / ATF-MV
- DAIHATSU ALUMIX ATF MULTI
- HONDA ATF-Z1 (not for CVT) / ATF DW-1
- SUZUKI 3314, 3317, 2384K
- SUZUKI ATF OIL /ATF OIL SPECIAL
- SUBARU ATF / ATF-HP
- HYUNDAI/KIA SP-II / SP-III
- IDEMITSU K17-Jaguar X Type 2001-2005
- MOPAR AS68RC
- GM DEXRON IID/IIE/IIIF/IIIG/IIIH
- CHRYSLER ATF +3/+4
- VW/AUDI G 052 025-A2 / G 052 162-A1
- VW/AUDI G 052 990-A1/A2 / G 055 025-A1/A2
- BMW 7045E (3 Series)
- BMW ETL-8072B (5 Series)
- BMW LA2634 / LT71141 (ZF 5 Speed)
- MB 236.1/.2/.3/.5/.6/.7/.9/.10/.11
- PORSCHE JWS 3309
- VOLVO 97340 / 97341
- VOITH 55.6335.XX (G607)
- ALLISON C-4
- ZF TE-ML 03D/04D/11B/14A/14B/16L/17
- FORD MERCON V, FNR5
- MAN 339F/V1/V2/Z1/Z2
Dostępność: brak towaru