PEMCO DIESEL M SHPD 15W-40 – specjalny wysokiej jakości Super High Performance Diesel (SHPD) olej na mineralnej bazie do bardzo obciążonych ciężarówek i autobusów diesla. Zapewnia bezpieczne spalanie w silniku w ekstremalnych obciążeniach i doskonałą ochronę przed zużyciem komponentów, chroni przed korozją. Dzięki niskiej temperaturze zamarzania zapewnia łatwy rozruch. Dobre właściwości czyszczące i dyspersyjne zapewniają doskonałą czystość i bezpieczne smarowanie elementów silnika. Wydłuża okres między wymianami oleju (zgodnie z instrukcją producenta).
Kategorie
Producent
Dostępność
Cena
-
od
do
CASTROL CRB Multi 15W40 CI-4/E7 API SL 5L
To olej silnikowy wszechstronnego zastosowania do pracujących pod dużym obciążeniem silników Diesla. Nadaje się do stosowania w silnikach Diesla, w których używane są paliwa o różnej jakości. Ten olej można również stosować w silnikach Diesla wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR).
Dane techniczne
- Klasa lepkości: SAE 15W40
- Klasa jakości: ACEA E7 API CI-4, SL
- Specyfikacje: Volvo VDS-3; RVI RLD-2
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
CASTROL VECTON FUEL SAVER 5W30 E6/E9 20L EURO 6
To w pełni syntetycznym olejem Low SAPS z unikalną technologią System5™.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
CASTROL VECTON FUEL SAVER 5W30 E6/E9 5L EURO 6
To w pełni syntetycznym olejem Low SAPS z unikalną technologią System5™.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Castrol Vecton Long Drain 10W40 E6/E9 20L
To w pełni syntetyczny olej typu Low SAPS z unikalną technologią System 5 Technology™.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
CASTROL Vecton Long Drain 10W40 E6/E9 5L
To w pełni syntetyczny olej typu Low SAPS z unikalną technologią System 5 Technology™.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
CASTROL Vecton Long Drain 10W40 E7 5L
Nowy Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym z unikalną technologią System5™, który do 40% przekracza wymagania norm jakościowych.
Przewidziany jest także do wymian co 100 tys. km2 w nowoczesnych silnikach diesla europejskich producentów, zgodnie z ich najnowszymi wymogami.
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 nadaje się do przebiegów do 120 tym. km2 w pojazdach marki Scania.
Zastosowanie
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach diesla europejskich marek, które spełniają normy Euro II, III i Euro IV/V/VI* oraz są przystosowane do wydłużonych okresów między wymianami. Może być także stosowany w innych pojazdach użytkowych, które wymagają oleju tej klasy.
* Nie można go stosować w silnikach Euro IV/V/VI, które wymagają olejów Low SAPS. Do tych pojazdów Castrol rekomenduje olej Vecton Long Drain 10W-40 E6/E9.
Zalety i korzyści
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 z unikalną technologią System5™ potrafi się dostosować do zmieniających się warunków pracy silnika w pięciu kluczowych obszarach: zużycia paliwa, zużycia oleju, okresów między wymianami, wydłużenia żywotności i mocy.
Technologia System5™ zapewnia:
» Neutralizuje szkodliwe kwasy, utrzymując liczbę zasadową TBN na wymaganym poziomie przez cały okres między wymianami.
» Wydłuża okresy między wymianami, by samochody mogły jeździć dłużej bez przestojów.
» Zwalcza osady tłokowe
Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 ma aprobatę firm Mercedes-Benz, MAN, Renault, Volvo i Deutz na wymianę co 100 tys. km, zgodnie z ich specyfikacją. Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 nadaje się do przebiegów do 120 tym. km2 w pojazdach marki Scania.
- W niezależnych testach laboratoryjnych Castrol Vecton przewyższył wymagania API i ACEA, w testach stabilności lepkości, ilości generowanych osadów na tłokach, rozpraszania sadzy, a także testów ochrony przeciwzużyciowej i odporności na korozję.
- Castrol Vecton Long Drain 10W-40 E7 ma aprobatę firm Mercedes-Benz, MAN, Renault, Volvo i Deutz na wymianę co 100 tys. km, zgodnie z ich specyfikacją. Okresy między przeglądami zależą od typu silnika, warunków użytkowania, historii serwisowej, obecności systemu diagnostyki i jakości paliwa. Zawsze sprawdzaj zalecenia producenta samochodu.
Specyfikacje i dopuszczenia
- ACEA E4, E7
- API CF
- Deutz DQC III-10
- Mack EO-N
- MAN M 3277
- MB-Approval 228.5
- MTU Oil Category 3
- RVI RLD-2
- Scania LDF-3
- Volvo VDS 3
- Meets DAF requirements
Dostępność: brak towaru
DAF Xtreme LD 10W40 5L
Opracowany, aby zapewnić wysoką wydajność filtra cząstek stałych (DPF), układu recyrkulacji spalin (EGR) oraz selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) w układzie końcowego oczyszczania spalin.
Bardzo wydajny środek smarny LOW SAPS do silników wysokoprężnych DAF.
Przeznaczony do użytku w trudnych warunkach drogowych, w silnikach wysokoprężnych wolnossących i z turbodoładowaniem.
Pozwala na mniejszą częstotliwość wymiany w przypadku stosowania paliw o niskiej zawartości siarki.
Opracowany do stosowania w pojazdach ciężarowych i autobusach wyposażonych w silniki zasilane gazem.
Odpowiedni do silników Euro 6 i wcześniejszych (do Euro 3), przystosowanych do mniejszej częstotliwości wymiany oleju.
- ACEA E6 E7
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Gulf Superfleet Supreme 10w40 20L E7
Gulf Superfleet Supreme 10W-40 jest odpowiedni dla silników Diesla z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania używanych w zastosowaniach drogowych w tym dla silników wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających normy emisji spalin US 2004 wprowadzone w 2002 roku oraz nadaje się również do pojazdów spełniających wymagania normy emisji spalin Euro IV, które nie wymagają stosowania olejów o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) (pojazdów z silnikami bez filtra cząstek stałych) oraz do pojazdów spełniających wymagania normy Euro III i wcześniejszych norm emisji spalin, jak również do wysokoobciążonych silników Diesla stosowanych w górnictwie, budownictwie, rolnictwie i zastosowaniach innych niż drogowe. Jest odpowiedni do silników bez filtrów cząstek stałych oraz dla większości silników z EGR i silników wyposażonych w system redukcji SCR. Zalecenia mogą się różnić między producentami silników więc w razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem.
ACEA E7; Global DHD-1, Mack EO-M Plus, Cat ECF-1a
API CI-4,
Cummins® Eng. Std. CES 20077, 20078,
MB-Approval 228.3;
Volvo VDS-3;
Mack EO-N;
Renault RLD-2;
MAN M 3275;
MTU Oil Category 2
Dostępność: brak towaru
Lotos Superol Alanda CB/SC 15W40 5L
LOTOS Superol Alanda CB/SC 15W40
Wielosezonowy olej silnikowy zapewniający dobre smarowanie czterosuwowych silników benzynowych i wysokoprężnych stosowanych w pojazdach, maszynach oraz innych lądowych i agregatach morskich, gdzie wymagany jest olej o odpowiednich własnościach myjących i zobojętniających. Olej zalecany do silników bez turbodoładowania powietrza.
Aprobaty/Poziomy sprawnościSAE 15W40API CB/SC
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Mobil 5W30 Delvac 1 LE E4 E6 4L
W pełni syntetyczny olej do wysokoobciążonych silników Diesla
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
MOBIL Delvac Modern 15W40 20l
To najwyższej jakości olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników i przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika. W efekcie produkt ten spełnia lub przekracza wymogi wszystkich większych europejskich i amerykańskich producentów silników. Najwyższa jakość produktu została udowodniona w praktyce w różnych zastosowaniach dla wielu branż przemysłu i w taborze mieszanym.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MOBIL Delvac MX 15W40 4l
To najwyższej jakości olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników i przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika. W efekcie produkt ten spełnia lub przekracza wymogi wszystkich większych europejskich i amerykańskich producentów silników. Najwyższa jakość produktu została udowodniona w praktyce w różnych zastosowaniach dla wielu branż przemysłu i w taborze mieszanym.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MOBIL Delvac MX 15W40 60L
To najwyższej jakości olej mineralny do wysokoobciążonych silników Diesla, który zapewnia doskonałe smarowanie nowoczesnych silników i przyczynia się do wydłużenia trwałości silnika. W efekcie produkt ten spełnia lub przekracza wymogi wszystkich większych europejskich i amerykańskich producentów silników. Najwyższa jakość produktu została udowodniona w praktyce w różnych zastosowaniach dla wielu branż przemysłu i w taborze mieszanym.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
MOBIL DELVAC XHP ESP 10W40 20L
Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 jest to bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach
Dostępność: brak towaru
MOBIL DELVAC XHP ESP 10W40 4L
Mobil Delvac XHP ESP 10W-40 jest to bardzo wysokiej jakości olej do silników Diesla zaprojektowany, aby zapewnić smarowanie nowoczesnych, wysokowydajnych i niskoemisyjnych silników pracujących w trudnych warunkach
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
MOBIL DELVAC XHP EXTRA 10W40 20L
Najwyższej jakości stworzony w oparciu o technologie syntetyczną olej silnikowy Mobil Delvac XHP Extra 10W-40 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych najnowszej generacji.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
MOBIL DELVAC XHP EXTRA 10W40 4L
Najwyższej jakości stworzony w oparciu o technologie syntetyczną olej silnikowy Mobil Delvac XHP Extra 10W-40 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych najnowszej generacji.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
MOBIL DELVAC XHP LE 10W40 4L
Mobil Delvac XHP LE 10W-40 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobciążonych nowoczesnych silników Diesla z niską emisją spalin w sprzęcie pracującym w trudnych warunkach. Produkt ten został opracowany z wykorzystaniem wysokiej jakości olejów bazowych, które zapewniają doskonałą płynność oleju w niskich temperaturach, trwały film olejowy w wysokich temperaturach oraz niską lotność. Nowy pakiet dodatków uszlachetniających wydłuża żywotność i zapewnia efektywność systemów redukcji emisji, w tym również filtrów cząstek stałych (DPF). Filtry DPF są stosowane przez niektórych producentów samochodów ciężarowych zgodnie z wymogami norm emisji spalin: Euro IV, oraz Euro V.
Właściwości i zalety
Wysokoobciążone niskoemisyjne silniki stawiają większe wymagania olejom silnikowych. Mniejsze konstrukcje silnika oraz zastosowanie chłodnic pośrednich i turbosprężarek zwiększają obciążenia termiczne środków smarnych. Technologie silników o niskiej emisji spalin, takie jak m.in. podwyższenie ciśnienia wtrysku paliwa, opóźnienie wtrysku, układy oczyszczania spalin wymagają olejów o większej odporności na utlenianie, zdolności do rozpraszania sadzy, niskiej lotności i kompatybilności z systemami oczyszczania spalin. Zaawansowana technologia oleju Mobil Delvac XHP LE 10W-40 zapewnia wyjątkową wydajność, rzadsze wymiany i ochronę układów wydechowych, także wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).
rodukt ten został dopuszczony przez następujących producentów urządzeń: |
DEUTZ DQC IV-10 LA |
MTU Oil Category 3.1 |
Ford WSS-M2C944-A |
Produkt ten jest rekomendowany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach wymagających: |
MAN M 3277 CRT |
Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
API CI-4 |
DAF Extended Drain |
RENAULT TRUCKS RGD |
RENAULT TRUCKS RXD |
RENAULT TRUCKS RLD-2 |
ZF TE-ML 04C |
VOLVO VDS-3 |
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
ORLEN LUX 10 SAE 30 1L
Mineralny olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających (może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia).
- Jakość: Lepkość:
- API : SA: SAE: 30
Zastosowanie
Olej silnikowy ORLEN OIL Lux 10 stosuje się w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
Normy, aprobaty, specyfikacje
PN-73/C-96085
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
ORLEN LUX 10 SAE 30 5L
Mineralny olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających (może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia).
- Jakość: Lepkość:
- API : SA: SAE: 30
Zastosowanie
Olej silnikowy ORLEN OIL Lux 10 stosuje się w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
Normy, aprobaty, specyfikacje
PN-73/C-96085
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Orlen Turdus SHPD 15W40 17kg 20L - dawny LOTOS
Wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel). Zapewnia doskonałe smarowanie wysokoobrotowych, czterosuwowych silników wysokoprężnych.
- silniki ciągników siodłowych, pojazdów ciężarowych, autobusów, samochodów terenowych i pojazdów specjalnych
- MB- Approval 228.3
- VOLVO VDS-2
- MAN M 3275
- CES 20076, 20077
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Orlen Turdus SHPD 15W40 5L - dawny LOTOS
Wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD (Super High Performance Diesel). Zapewnia doskonałe smarowanie wysokoobrotowych, czterosuwowych silników wysokoprężnych.
- silniki ciągników siodłowych, pojazdów ciężarowych, autobusów, samochodów terenowych i pojazdów specjalnych
- MB- Approval 228.3
- VOLVO VDS-2
- MAN M 3275
- CES 20076, 20077
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Orlen Ultor Diesel 20W50 20l
Olej wielosezonowy, przeznaczony przede wszystkim do użytku w samochodach ciężarowych, autobusach oraz ciężkim sprzęcie z silnikami
o zapłonie samoczynnym.
API: CG-4/SJ ACEA: E7 |
|
Lepkość: | SAE: 15W-40 |
Gwarantuje:
- Ochronę silnika w najbardziej newralgicznym momencie pracy, podczas zimnego startu,
- Utrzymanie silnika w czystości podczas eksploatacji,
- Zachowanie wysokich właściwości smarnych pomiędzy wymianami oleju.
Zastosowanie
Olej PLATINUM ULTOR DIESEL 20W-50 przeznaczony jest do stosowania w samochodach ciężarowych, autobusach i sprzęcie budowlanym wyposażonych w wysokoprężne jednostki napędowe. Z powodzeniem może być aplikowany w konstrukcjach pracujących w trudnych warunkach przy dużym obciążeniu.
Jest odpowiedni do zastosowania w silnikach spełniających Euro II.
Normy, aprobaty, specyfikacje
Spełnia wymagania:
Mercedes-Benz 228.1
MAN 271
MTU Type 1
Deutz DQC I-02
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 1-2 dni
Oryginalny olej VOLVO VDS-4.5 10W30 20L
VOLVO VDS 4.5 10W-30 – Najwyższej jakości niskopopiołowy olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej ISOSYN Gr.II przeznaczony do silników benzynowych oraz mocno obciążonych silników wysokoprężnych. Przewyższa wymagania norm branżowych oraz norm producentów silników wysokoprężnych i okrętowych. Zapewnia wysoką wydajność, mniejsze zużycie paliwa i doskonałą ochronę silników spełniających normę emisji Euro IV, Euro V i Euro VI. Produkt może być stosowany w przekładniach pojazdów poza drogowych wymagających specyfiakcji ZF TE-ML 03K. Szczególnie zalecany do pojazdów ciężarowych marki Volvo oraz Renault wymagających specyfikacji VDS-4,5 oraz pojazdów ciężarowych DAF wymagających oleju silnikowego ACEA E9.
Specyfikacje i dopuszczenia
Volvo VDS-4.5
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Oryginalny olej VOLVO VDS-5 5W30 20L
Oryginalny olej najwyższej jakości paliwooszczędny syntetyczny olej silnikowy do mocno obciążonych silników wysokoprężnych.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
Oryginalny olej VOLVO VDS-5 5W30 5L
Oryginalny olej najwyższej jakości paliwooszczędny syntetyczny olej silnikowy do mocno obciążonych silników wysokoprężnych.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
PEMCO DIESEL G-4 SHPD 15W40 10L
Specjalny olej wysokiej jakości Super High Performance Diesel (SHPD) na mineralnej bazie do obciążonych ciężarówek i autobusów diesela.
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
PEMCO DIESEL G-4 SHPD 15W40 20L
Specjalny olej wysokiej jakości Super High Performance Diesel (SHPD) na mineralnej bazie do obciążonych ciężarówek i autobusów diesela.
Dostępność: brak towaru
PEMCO DIESEL M SHPD 15W40 10L
Spełnia wymagania/specyfikacje:
- SAE 15W-40
- SHPD
- API CH4/CG4/CF4/SL
- ACEA E3/A3/B3
- MB 228.3/229.1
- MAN M3275
- VOLVO VDS-2
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)
PEMCO DIESEL M SHPD 15W40 20L
PEMCO DIESEL M SHPD 15W-40 – specjalny wysokiej jakości Super High Performance Diesel (SHPD) olej na mineralnej bazie do bardzo obciążonych ciężarówek i autobusów diesla. Zapewnia bezpieczne spalanie w silniku w ekstremalnych obciążeniach i doskonałą ochronę przed zużyciem komponentów, chroni przed korozją. Dzięki niskiej temperaturze zamarzania zapewnia łatwy rozruch. Dobre właściwości czyszczące i dyspersyjne zapewniają doskonałą czystość i bezpieczne smarowanie elementów silnika. Wydłuża okres między wymianami oleju (zgodnie z instrukcją producenta).
Spełnia wymagania/specyfikacje:
- SAE 15W-40
- SHPD
- API CH4/CG4/CF4/SL
- ACEA E3/A3/B3
- MB 228.3/229.1
- MAN M3275
- VOLVO VDS-2
Dostępność: W magazynie
Wysyłka w: 24 godziny (najczęściej w dniu zamówienia)